Interstar si Next Advertising declara razboi impotriva gandacilor intr-o noua campanie pentru Aroxol

Interstar si Next Advertising au lansat campania de promovare a brandului Aroxol. Aceasta cuprinde 3 executii TV si se va desfasura pe o perioada de 10 saptamani, anunta un comunicat emis de Next. Despre conceptul campaniei, comunicatul precizeaza ca "dezaluie starea de razboi pe care o declanseaza prezenta insectelor nedorite in casele noastre", astfel ca oamenii devin conducatori militari, iar armele lor sunt produsele Aroxol.

Campania sustine o "ofensiva generala asupra categoriei Insecticide", printre obiective numarandu-se fortificarea brandului si cucerirea unui sector cat mai mare din piata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related