BGS tocmai a lansat "Viata fara violenta", o campanie foarte frumoasa, prin care ofera sprijin femeilor care sunt batute de partener si decid sa plece de langa acesta. Practic, orice femeie care a suferit abuzuri acasa, dar a avut puterea sa se mute, poate apela gratuit la serviciile de monitorizare si interventie oferite de companie, care se angajeaza sa-i pazeasca noua locuinta. Proiectul este sustinut de AVON prin Campania Respectului si este bazat pe niste cifre care nu ne fac noua, barbatilor, deloc cinste: 29% dintre femeile romance s-au confruntat cel putin o data in viata cu violenta domestica, o femeie este lovita la fiecare 30 de secunde si la fiecare doua zile o femeie moare in urma batailor primite.
Initiativa este grozava, insa mi se pare ca are o problema: majoritatea victimelor violentei domestice nu au unde sa plece de langa partener. Cred ca unei astfel de campanii ar putea sa i se alature si alte branduri care sa contribuie la gasirea unor locuinte pentru aceste femei (care de multe ori au si copii).
"Viata fara Violenta" este adresata femeilor din Bucuresti, Ploiesti, Campina, Deva, Timisoara, Galati, Braila si Bistrita, iar serviciile gratuite oferite de BGS sunt valabile pentru 12 luni.
Clipul campaniei trimite catre site-ul BGS, pe care, din pacate, e foarte greu sa identifici butonul care duce spre pagina cu mai multe informatii:
L-ati gasit? E ultimul buton din primul rand (Divizia Securitate). Cred ca ar fi mers evidentiat un pic mai mult.
Cu toate astea, sper ca proiectul sa fie un exemplu pentru cat mai multe branduri.