Razvan Simion le citeste povesti copiilor, intr-o campanie Napoca semnata McCann, MRM si Momentum

Razvan Simion le citeste povesti copiilor, intr-o campanie Napoca semnata McCann, MRM si Momentum

McCann Erickson, MRM Worlwide si Momentum au creat "Reasculta povestile copilariei", o noua campanie pentru Napoca, brandul romanesc de inghetata al Unilever. Timp de trei luni, consumatorii pot descarca de pe platforma campaniei inregistrari ale unor povesti clasice pentru copii, citite de Razvan Simion (coprezentatorul emisiunii "Razvan si Dani" de la Antena 1) si Claudiu Istodor (actor la Teatrul Mic, cunoscut si ca vocea Povestilor Nemuritoare), arata un comunicat emis de McCann PR. Cu ocazia campaniei, Napoca lanseaza si un nou produs, Sugubat, o inghetata cu lapte si aroma de vata de zahar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related