Zece profesionisti locali si internationali din industria de organizare de evenimente vin la Bucuresti pentru a contribui la initierea platformei EVENTHEROES, dedicata industriei de profil din Romania. Evenimentul de lansare va avea loc pe 26 iunie. "The story behind the scenes"cuprinde 10 ore de prezentari, interactiuni si workshopuri care vor aborda tendintele internationale din industria de organizare de evenimente, noi tehnologii si provocari pentru profesionisti.
Cei 10 speakeri EVENTHEROES activeaza in industria de organizare de evenimente din Marea Britanie, aflata in top 5 la nivel mondial. Anual, piata de profil din UK depaseste valoarea de 36 de miliarde de lire sterline, si angreneaza peste 550.000 de profesionisti in peste 1,3 milioane de evenimente. Estimarile preconizeaza o valoare a pietei de evenimente din Marea Britanie de peste 48 de miliarde de lire sterline pana in 2020.
"Industria de evenimente are constant nevoie de creativitate, de noi tehnologii si de inspiratie pentru a crea experiente memorabile pentru clienti, participanti si parteneri. In momentul de fata raspunsul acestor nevoi se regaseste doar pe plan international - in mediul online sau la evenimente de profil. EVENTHEROES propune profesionistilor din Romania o platforma care aduce la nivel local expertiza, tendintele si exemplele de buna practica de la nivel international", a declarat Andrei Dinu (Managing Partner, EVENTHEROES).
La eveniment vor participa peste 200 de profesionisti, manageri de evenimente din agentii de profil, companii, agentii de advertising si PR, profesionisti din HR si comunicare interna, operatori din industria de turism si furnizori de servicii dedicate evenimentelor.
Printre speakerii confirmati se afla:
Julius Solaris – analist al tendintelor din industria de organizare de evenimente, fondatorul eventmanagerblog.com si autorul The Event App Bible, un ghid despre aplicatiile mobile de management de evenimente. La eveniment, Julius va vorbi despre tendintele internationale in organizarea de evenimente si tehnologiile aflate in ascensiune din domeniu.
Jan Scheele – Directorul TEDx Amsterdam si TEDxMaastricht. A organizat peste 20 de evenimente TEDx in intreaga lume si alte evenimente internationale (Global Entrepreneurship Week,CityLiv Conference, Startup Weekend Amsterdam). Acesta va vorbi despre scopul si planificarea strategica din spatele unui eveniment de succes.
Rai Shacklock – a contribuit decisiv in 1996 la dezvoltarea primului program academic de studiu in Managementul Evenimentelor din Marea Britanie. In 2003 a devenit primul Presedinte european al International Council on Hotel, Restaurant & Institutional Education (ICHRIE), iar din 2007 este Head of Fundraising pentru UK Centre for Events Management (UKCEM). Rai va vorbi la EVENTHEROES despre educarea noului val de manageri din spatele evenimentelor de succes.
Guido Jansenss – Managing Partner EMAGIC. La EVENTHEROES va vorbi despre procesul de maturizarea din spatele industriei de evenimente muzicale din Romania.
Joe Goldblatt– Director Executiv la Centrul International pentru Studiul Evenimentelor Planificate (ICSPE), Profesor Doctor la Universitatea „Queen Margaret” din Edinburgh in grupul de Turism, Ospitalitate si Evenimente si autorul primului manual de management de evenimente care se publica de peste 25 de ani. Intr-o interventie online in cadrul EVENTHEROES, Profesorul Goldblatt va raspunde timp de o ora intrebarilor despre impactul pe care le pot capata evenimentele pe plan local si international.
Prima editie EVENTHEROES este sprijinita de Wave Division - Engagement Partner, AllWays4FWD, Fotograful Tau, The Bucharest’s, Brainovate, TentEvent, Sponseasy, CoolRentals, Sli.do, CatchBOX si mediaTRUST, Cariere si IQads ca parteneri media.
Biletele pot fi achizitionate pe site-ul evenimentului.