De vorba cu Marius Rosu (GAV) despre noile spoturi Selgros, adevarate oaze de liniste

De vorba cu Marius Rosu (GAV) despre noile spoturi Selgros, adevarate oaze de liniste
Marius Rosu (Creative Director, GAV)

Poate ati observat ca, dintre toate magazinele in care ne putem face cumparaturile, vizibil a inceput sa se faca usor-usor Selgros de vreo cateva luni. Din cand in cand, la radio, la televizor sau pe YouTube te "lovesc" niste spoturi care schimba viteza si te trec intr-o minunata lume obisnuita, asa cum o descrie Louis Armstrong. In abordarea noii campanii Selgros nu mai e vorba de produse, ci de oameni.

Am pornit sa aflam despre aceasta noua viziune de la Marius Rosu (Creative Director, GAV), reprezentantul noii agentii care detine contul (anterior detinut de Propaganda). Povestea, de la brief la implementare, o aflati direct de la sursa in cele ce urmeaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related