Nike Hypersense: Fotbalul e si arta, si stiinta

Nike Hypersense: Fotbalul e si arta, si stiinta

In comunicarea Nike, sportul nu a fost niciodata doar sport. A fost, pe rand, lupta, ambitie, o joaca cu miza.  Acum a venit timpul ca el sa se transforme si in arta. 

Nike Hypersense: The Art & Science of Modern Football este numele colaborarii dintre brand si Kult, studio din Singapore dedicat artelor vizuale. Colaborarea va lua forma unei expozitii gazduite de ArtScience Museum Singapore, expozitie la care isi aduc contributia 25 de artisti din toata lumea. Brieful pe care l-au avut de urmat: crearea unui print de arta inspirat de Nike Football si de echipamentele Nike ale echipelor nationale. Sa vedem ce le-a iesit: 

Nu pot vorbi despre fotbal fara sa amintesc de Cupa Agentiilor la Fotbal, sustinuta de Event Stuff si echipata de PUMA. Acum ploua cam tare ca sa-i scoatem pe publicitarii fotbalisti pe terenuri, asa ca o sa facem asta pe 29 si 30 mai. Numai bine, mai au putin timp de pregatire. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related