Cum ii convingi pe tineri sa voteze la europarlamentare: sex, violenta si muzica faina

Cum ii convingi pe tineri sa voteze la europarlamentare: sex, violenta si muzica faina

Pe 25 mai au loc, in toata Europa, alegerile pentru Parlamentul European. Poate ati aflat deja asta. Am mai scris despre subiect, cand am aruncat o privire peste campaniile electorale ale partidelor de la noi. Spuneam atunci ca nu sunt prea hotarat daca o sa merg la vot sau nu. Motivele sunt multe si nu despre asta vreau sa va vorbesc, ci despre campaniile de anul acesta care vor sa convinga oamenii ca mine, nehotarati, sa mearga la vot. Nu sa-i convinga cu cine sa voteze, ci doar sa-i convinga sa voteze. Am gasit unele foarte interesante. Sa vedem.

Incepem cu un spot online creat de Ogilvy Bruxelles. E suprarealist si grozav. Un scurtmetraj care urmareste prima experienta de vot a unui tanar. Si ce experienta. E cu petreceri, actiune, muzica misto, aruncari pe geam, accidente de masina si o turma de oi cotropitoare. Foarte frumos, pe bune. Mi se pare ca vorbeste exact pe limba celor carora li se adreseaza. Si se numeste "Si atunci au venit multe oi":

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related