Pe zidurile scarii interioare care leaga etajele cladirii in care se afla Godmother e pictata, aproape ca un basm, istoria agentiei. Mi-a prezentat-o Valentin Vacarus (Managing Director) in timpul unei vizite pe care am facut-o in primavara asta pe strada Dragos Voda ca sa discutam despre schimbarile recente care au avut loc in structura si viziunea agentiei pe care o conduce.
Godmother a trecut la inceputul lui 2014 printr-un proces de rebranding: pe langa o noua sigla si un nou site, agentia si-a extins echipa si viziunea. Corina Bacanu este din luna martie 2014 Group Creative Director, iar Lavinia Petruescu este Strategic Director. "Am trecut de la stadiul de simpatici si rapizi la stadiul de simpatici, rapizi si maturi", mi-a spus Valentin. "Impreuna, oamenii de la noi din echipa au cam 270 de ani experienta. Pana la urma, o agentie este o suma de oameni si experienta pe care acestia o pun pe masa. Organigrama noastra este mult mai bine setata si mult mai solida acum. Pana de curand, Godmother nu avea un departament de strategie bine definit, dar cererile pe care le-am avut in ultimul timp ne-au facut sa ne dam seama ca nu se poate fara. Da, stiu, in comparatie cu agentiile care sunt in piata acum n-am facut nimic in plus, dar tocmai de asta ne-am rebranduit: am simtit ca acum putem sa fim oricand pe primul loc in piata la nivel de pitch-uri. Am adus niste brazilieni in echipa, sa faca fente si dea goluri".