mReady lanseaza o campanie de recrutare pe intelesul programatorilor

mReady lanseaza o campanie de recrutare pe intelesul programatorilor

mReady, agentie bucuresteana dezvoltatoare de aplicatii mobile, lanseaza o campanie de recrutare adresata programatorilor Android, semnata The Beards Studio. Conceptul campaniei are la baza vitamina mReady, un remediu profesional care intrerupe ritmul monoton al unui job intr-o companie mare si propune libertatea si oportunitatea unei cariere construite intr-un startup inovator de mobile.

Campania de recrutare se desfasoara pe platforma vitamina.mready.net

Accesul la vitamina mReady este asigurat de parcurgerea unei serii de probe care testeaza abilitatile profesionale ale candidatilor si le ofera posibilitatea de a cunoaste echipa in cadrul unui interviu in mansarda mReady.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related