Cand deadline-ul de inscriere la Cupa Agentiilor la Fotbal 2014 sustinuta de Event Stuff e asa de aproape ca il vad (adica azi, 25 aprilie), m-am gandit ca nu avem altceva mai bun de facut decat sa trecem in revista cateva evolutii spectaculoase din editiile de anul trecut al celui mai tare eveniment publicitaro-fotbalistic din partea asta de lume. E vorba de evolutia emblemelor echipelor participante, desigur, cum poate v-ati dat seama si din titlu.
Incepem cu Saatchi & Saatchi care in 2010 erau destul de agresivi in simtiri si embleme:
In 2011 s-au concentrat mai mult pe strategii de joc, asa ca au revenit doar cu o schimbare de culoare fata de anul precedent:
In 2012 au revenit pe teren, dar nu si cu o emblema, insa in 2013 au dat mai multa importanta acestui aspect. Elegant:
In 2010 si 2011, McCann Erickson ne spuneau sa ascundem juniorii si accountele pentru ca vin:
In 2012 se stia deja de ei:
Iar in 2013 nici nu a fost nevoie sa fie asa vocali:
Grey (astazi cunoscuti ca Geometry Global) fac si ei furori pe teren inca de prin 2010:
In 2011 au mers pe mai multa eleganta:
In 2012 s-au bazat pe un elefant:
Iar in 2013 pe G2man:
GMP - Webstyler au si ei o istorie frumoasa a participarilor si a emblemelor. In 2010 si 2011 mi-au parut mai mult modesti:
In 2012 si-au revenit si au aparut cu asta:
Iar in 2013 s-au partneriat foarte bine cu almanahe.mic:
Infinit Solutions sunt si ei printre cele mai constante echipe. Iata cum aratau in 2010:
In 2011 se vedea deja rafinarea:
Cam agresivi in 2012:
Spectaculosi in 2013:
Astea de mai sus sunt doar cateva dintre zecile de embleme pe care agentiile si le-au creat de-a lungul timpului pentru Cupa. Le puteti vedea pe toate aici. Si, dragi publicitari, va reamintesc si de competitia emblemelor de anul acesta. Deadline e pe 5 mai. Sfoara intinsa. Pardon. Vreme buna sau cum se zice.