Curcubeu in cerul gurii. Un nou spot TV parte din campania "Saptamani Romanesti" de la McDonald's

Curcubeu in cerul gurii. Un nou spot TV parte din campania "Saptamani Romanesti" de la McDonald's

Cu ocazia editiei 2014 a campaniei "Saptamani Romanesti", desfasurata in perioada 22 aprilie - 22 mai, McDonald's Romania lanseaza din nou o serie de produse reprezentative pentru bucataria romaneasca in preajma sarbatorilor de Pasti si a zilei de 1 Mai. Noua editie a campaniei primeste un spot TV intitulat "Culmea poftei", semnat de TBWA. 

Anul trecut, vedeta campaniei au fost McMicii, carora li se alaturau Sandvisul cu porc si sos de hrean, salata de varza si placinta cu afine si inghetata.

Printre produsele din 2014 se numara chiftelutele, cascavalul pane si mini papanasii cu inghetata. Oferta este completata de Sandvisul cu porc si sos de hrean, produs permanent in portofoliul lantului de restaurante.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related