Pe vremuri, glumitele se transmiteau din vorba-n vorba. Acum, ele se transmit din share in share. Ceea ce se intampla as we speak pe Facebook si cu poantele cu branduri gandite de Deiu Stanciu, Ctrl+C (copy adica) la Jazz Communication. Le-a grupat pe toate intr-un album numit Brandom Humour, plin de aforisme ilustrate cu ajutorul logo-urilor diferitor branduri.
Care-i treaba cu Brandom Humour ne-a explicat chiar autorul seriei in cele ce urmeaza.
Cum mi-a venit ideea? Cred ca as putea sa dau vina pe job, pentru ca ma trimite cu mintea in toate partile, dar imi si impune sa ma intorc cu suveniruri. Si cum gandesc in mare parte executional, am avut o idee de vizual, pe care am transformat-o mai apoi intr-un concept. "Brandom Humour" nu e un sac fara fund, dar e destul de adanc (teoretic, practic mai vedem). Oricum, scopul nu este sa dau in branduri, ci sa ma joc cu ele. In general, incerc sa spun minim 2 glume intr-una. Nu imi iese intotdeauna, e un proces pe care-l invat pe parcurs.
De ce o fac? De "fun", de dragul umorului si de dragul sportivitatii. Mai sunt altii care fac glume pe net, nu multi, dar buni. Acest "sport" devine popular, iar publicul devine mai inteligent si mai greu de impresionat. Nu e prima data cand lansez o cioaca de net, am avut si un blog umoristic acum 8 ani, am facut o serie de parodii cu voiceover peste Liceenii, am facut sketch-uri cu baietii de la 220.ro, fac "Impressions" si alte tacaneli cu si fara cuvinte, mai mult sau mai putin virale. Ne mai auzim noi.
Va las sa va bucurati de cateva dintre aforismele ilustrate ale lui Deiu. Gasiti-le pe restul pe pagina lui de Facebook.