Inna, intre Pepsi si Coca-Cola (shake, shake, shake)

Inna, intre Pepsi si Coca-Cola (shake, shake, shake)

Zilele trecute am devenit unul dintre cei 12 milioane de fani ai Innei pe Facebook. In cazul asta, like-ul meu nu a fost dat in van. Chiar imi place Inna si nu imi mai e rusine sa o spun. E draguta, pitigaiata, videoclipurile ei ar putea fi catalogate ca soft porn, iar muzica ei, pe cat de simplista, ma face sa batai din picior. Ca sa va faceti o idee, cel mai frumos moment al petrecerii de Revelion la care am participat anul acesta a fost atunci cand din boxe s-a auzit o melodie a Innei. Am dansat ca nebunul, desi petrecerea era una de hipsteri, iar muzica fetei din Mangalia era pusa mai mult la misto. Nu-mi mai pasa. Inna ma face sa dansez, na, am spus-o.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related