Florin Rosu a anuntat ca va deschide un startup dedicat industriei muzicale, prin care artistii vor putea sa-si monetizeze talentul. Detaliile acestui nou business vor fi facute publice la doua petreceri organizate de Rosu, prin care acesta isi va face si iesirea din publicitatea romaneasca.
Pentru a porni startup-ul, Florin Rosu va initia o campanie de crowdfounding pe platforma Indiegogo.
Petrecerile vor avea loc pe 10 si 11 aprilie in Bucuresti, la Ota, respectiv Panic, si vor strange la un loc mai multi DJ-i locali care vor pune muzica.
"Faptul ca-mi doresc sa inchei cu publicitatea e o realitate, desi e doar pretextul acestor reuniuni. Pot aplica ce am invatat facand publicitate, ce am invatat si vazand atata publicitate construind solutii, de la zero. […] Imi doresc ca toti oamenii din publicitate cu care am avut diverse divergente sa inteleaga ca toate au fost rezultatul unor contexte, ca poate au judecat ei, sau eu, prea aspru. Si ca toti ne schimbam, nu pot fi judecat la nesfarsit pentru cum eram acum 10 ani. Imi doresc, asa cum ziceam in prezentarea initiala a eventului, sa raman prieten cu toata lumea. Nu pentru ca am avea ceva de impartit mai departe, ci poate tocmai pentru ca nu mai avem nimic de impartit. Insa motivul real, motivul care face ca toata tarasenia asta sa nu fie vreo dementa, ci un raspuns neobisnuit la o situatie altfel fara rezolvare, e ca avem nevoie, fondatorii acestui startup, de un pic de sprijin. Ne-am daruit amandoi tineretile acesti industrii si acum avem nevoie de un sut in fund, insa care de data asta sa nu mai doara", a declarat Florin Rosu despre evenimente.