Cu toate ca nu numai barbatii se fac vinovati de lipsa atentiei la detalii de tipul pete de transpiratie, respectiv chiloti la vedere, chiloti prea scurti sau - de ce nu - intr-o zi mai grabita, omisiunea totala a chilotilor (poate tineti minte dintr-un anume sitcom expresia "going commando"), o companie de lenjerie din Australia si-a promovat o linie de lenjerie dedicata sexului masculin, care rezolva problemele amintite mai sus. Cum? Prin niste spoturi care pun foarte bine punctul pe i.
Asemenea piramidei lui Maslow, spoturile arata cum atentia noastra, a tuturor, e captata in primul rand de problemele fundamentale, "fiziologice", pana sa ajunga sa intercepteze si sa proceseze alti factori de ordin superior, cum ar fi discursul, ideile sau personalitatea cuiva. Asta vedem si in cele 2 spoturi TV realizate de Clemenger BBDO Melbourne pentru retailerul de haine Pacific Brands si, mai exact, pentru linia de lenjerie Bonds Men's Underwear.
Primul spot ne duce intr-o sedinta corporate, unde participam la o prezentare care ar putea fi excelenta, dar nu avem ocazia sa aflam. Asa cum probabil s-ar intampla si in realitate, din cauza petelor de transpiratie de la subrat, auzim din gura tanarului prezentator numai 2 cuvinte: pit stains, ilustrand cum oricare dintre cei prezenti la sedinta se concentreaza mai degraba pe micul, dar pregnantul element perturbant din mediu.
In al doilea spot, asistam la o scena dintr-un parc unde o intalnire spontana, potential romantica, se transforma intr-un showcase al butt crack-ului barbatului in cauza, cu acelasi fel de recitatie ca mai sus. Pusi in locul binevoitoarei fete, care intra in vorba cu respectivul domn, vedem cum ea incepe sa auda o conversatie de complezenta foarte speciala: "I just bought a new, two-bedroom bum crack right across the park, it's great, it's got plenty of bum crack for my bum crack..." si tot asa, ea trecand mai departe in pas de jogging, fara macar sa zica "pa".
Si, ca sa clarificam si solutiile oferite de retailer la aceste probleme, la prima problema raspunsul sta intr-un maiou de purtat pe sub camasa, dintr-un material stretch, comod (si banuim, bun absorbant), in timp ce a doua, din ce intelegem, conduce catre niste chiloti la fel de comozi, insa ceva mai "maleabili", potriviti pentru oricare din variatele ocazii in care cineva s-ar putea apleca. Deci o pereche produs/reclama care pare fullproof, cum s-ar zice.