Despre prapastia dintre bune intentii si bune fapte, intr-un spot social

Despre prapastia dintre bune intentii si bune fapte, intr-un spot social

E clar ca un mesaj social negativ suscita reactii mult mai vocale si potential agresive decat unul pozitiv. Asta reiese negru pe alb si dintr-un spot dur realizat de Publicis London pentru The Pilion Trust, o mica organizatie caritabila din UK. In timp ce un barbat se plimba pe strazile Londrei cu o pancarta zeflemitoare pe care scrie fara ocolisuri Fuck The Poor, ba mai si spunand-o in gura mare pe un ton foarte relaxat, o multime de oameni se opresc, dornici sa puna stop ofensei. 

Si nu doar ca se opresc, ci pornesc adevarate discutii, in ideea de a dezbate problema saraciei cu acest personaj cu opinii scandaloase. "You should be thinking of ways to help get them off the streets." Acest "you", convenabil plasat in persoana unui om oarecare pe strada, atrage reactii felurite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related