Carrefour ridiculizeaza concurenta, intr-o noua campanie semnata Publicis

Carrefour ridiculizeaza concurenta, intr-o noua campanie semnata Publicis

Lansata pe 3 aprilie, odata cu campania de Paste, noua platforma de comunicare Carrefour, dezvoltata si implementata de Publicis Romania, marcheaza o schimbare la nivel de mesaj si de abordare creativa pentru brand. Campania subliniaza suprematia Carrefour in ceea ce priveste preturile mici, arata un comunicat emis de companie.

Mesajul campaniei este transmis de un competitor imaginar, "Copy Store", un retailer care cauta sa aiba oferte si preturi la fel de bune ca cele de la Carrefour:

"Intr-un context in care mai toti retailerii comunica “preturi mici”, am analizat cum putem scoate in evidenta pozitia de lider pe care o detine Carrefour atat in categorie cat si in ceea ce priveste preturile mici. Era nevoie sa schimbam cumva regulile jocului, si-atunci ne-am gandit: de ce n-ar recunoaste chiar competitia acest fapt?", a spus Corina Tudor (Account Director, Publicis Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related