In cadrul Transform Awards 2014 de la Londra, care au avut loc la inceputul lunii aprilie, Storience a primit distinctia de Highly Commended in categoria Best Visual Identity for a Non-Profit. Premiul a fost primit pentru rebranding-ul Avenor College.
"Noua identitate vizuala Avenor College este probabil cea mai curajoasa identitate a unei scoli din Romania. Curajul acesta caracterizeaza oamenii care conduc aceasta scoala si care si-au asumat misiunea de a redefini standardele in invatamantul romanesc. Ne bucuram ca am avut alaturi niste clienti curajosi ca ei, pentru ca am putut dezvolta o identitate pe masura lor", a declarat pentru IQads Adriana Liute (Managing Partner, Storience).
Prin rebranding-ul premiat, fosta gradinita si scoala Little London a devenit Avenor College, iar noua identitate indica astfel si clasele primare, gimnaziale si de liceu (din 2015) adaugate de institutie pe parcursul a zece ani.
"Cand lucram la rebrandingul Little London in Avenor College anul trecut impreuna cu Storience, ne-am exprimat dorinta de a face un proiect la standarde internationale, asa cum ne propunem sa fie tot ceea ce facem. Ne bucuram ca ne-am atins si acest obiectiv, dincolo de cele strict legate de business, pe care rebrandingul le-a bifat cu succes inca din ziua unu", a declarat Diana Segarceanu (Director, Avenor College).
Proiectul de rebranding a inceput in primavara lui 2013 cu un audit de brand, urmat de formularea strategiei, de crearea noului nume si a identitatii vizuale, precum si de design-ul noului site si a unor materiale de comunicare si signalectica.
Echipa care a contribuit la realizarea proiectului din partea Storience: Stefan Liute (audit de brand, directie creativa), Adriana Liute (audit de brand, directie creativa), Maria Dumitriu (audit de brand), Andrei Robu (design de identitate), Alexandru Gugurel (web design), Doru Sana (web design) si Stefan Gugurel (front-end design).
Transform Awards premiaza cele mai bune campanii de rebranding din Europa, dupa criterii precum strategie, executie, continut si evaluare.