Pentru ca, oricat am vrea, nu putem ajunge peste tot la Noaptea Agentiilor, dar vrem sa stim cum au iesit toate petrecerile, anul asta am invitat cate un reprezentant cu vorbele si aparatul foto la el sa spuna cat mai creativ cum le-a iesit party-ul. In continuare, Andreea Blejan povesteste cum a fost la DDB si Tribal Romania la Noaptea Agentiilor 2014.
Pentru o seara, terasa agentiei noastre s-a transformat intr-un loc de intalnire cu oameni dragi noua, prieteni vechi si noi, clienti si multi colegi din toate agentiile.
In momentul in care ne-am decis sa participam din nou la Noaptea Agentiilor, conceptul After Six Cafe a venit in mod natural pentru ca ne-am dat seama ca, mai presus de ceea ce facem in fiecare zi la birou, ne place si mai mult sa povestim despre pasiunile noastre de dupa ora 6. Asa ca firesc a fost sa invitam pe toata lumea sa vorbeasca despre pasiuni.
Mai mult de atat, ne-am gandit ca pasiunile fiecaruia sunt atat de diferite si de interesante incat merita sa fie pastrate pentru posteritate. De aceea, in curand vom lansa Dictionarul de Pasiuni, care va contine toate pasiunile adunate la After Six Cafe.
Stay tuned, veti auzi in curand de asta. :)
Noi ne spunem de fiecare data ca apusurile vazute de pe terasa noastra nu au nevoie de nici o descriere pentru ca fiecare poza pe tema asta vorbeste de la sine.
Stim, cafeaua nu e recomandata seara, insa cu siguranta e recomandata atunci cand vorbesti despre pasiuni.
Iar cand vorbim despre cafea, nu putem sa nu ne gandim si la cookies. Iar daca spuma de cafea a avut cele mai speciale si creative forme, cookie-urile trebuiau sa fie pe masura. Asa ca ii multumim colegei noastre Anca Vasile pentru a ca ilustrat intr-o forma perfecta logo-ul Tribal Worldwide (#foodporn).
Intr-adevar, pentru cookies si cafea avem o pasiune. Dar pasiunile trebuie pastrate in timp fie in poze, fie in scris. Asa ca cel mai bine luam pozele si scrisul si le aducem impreuna intr-o forma unitara si de colectie: magneti personalizati. Cu pasiuni, bineinteles.
Pentru ca uneori pasiunile noastre sunt aceleasi cu cele ale clientilor nostri.
Sau aceleasi cu ale colegilor.
Chiar daca uneori ar putea parea ciudate.
Dar pana la urma, cel mai important este ca incercam sa le transmitem mai departe. Tuturor persoanelor care ne viziteaza.
At the end of the day, ne place sa credem ca punch-urile noastre au fost cele mai populare.
La fel de populare ca baietii de la bar. :)