[Noaptea Agentiilor – the inside story] Cum am facut Noaptea Agentiilor HAPPY la pastel

[Noaptea Agentiilor – the inside story] Cum am facut Noaptea Agentiilor HAPPY la pastel

Pentru ca, oricat am vrea, nu putem ajunge peste tot la Noaptea Agentiilor, dar vrem sa stim cum au iesit toate petrecerile, anul asta am invitat cate un reprezentant cu vorbele si aparatul foto la el sa spuna cat mai creativ cum le-a iesit party-ul. De la pastel am primit doi: Alina Dumitru (exploratory pr manager) si Simona Dumitru (meticulous research & strategic planner), care povestesc in continuare.

La pastel am “decorat” Noaptea Agentiilor cu muuulte zambete, pentru ca asa ne place sa fim... HAPPY. :) Am implicat toata echipa si toate colturile agentiei. Fiecare dintre noi a avut cate un rol intr-unul dintre cele 10 ateliere creatoare de voie-buna. Inca mai dezbatem unde a fost coada mai mare si nu ne putem hotari.

Unii au cantat live, altii le-au aratat vizitatorilor cum isi exerseaza ei creativitatea si talentul si in afara orelor de program. Unii au jucat ping-pong si fussball impreuna cu invitatii, altii s-au amuzat la karaoke. Ne-am fotografiat cu zambetul pana la urechi, am starnit emotii cu imbratisari gratuite si ne-am intrecut la facut puzzle-uri si la spus bancuri in schimbul unor premii haioase.  

Pe scurt, cele mai happy momente din Noaptea Agentiilor la pastel.

Cinci momente preferate ale Alinei:

Desi toata lumea a avut un coleg de schimb, Alma a stat cu aparatul in mana toata seara. Aproape toti invitatii s-au oprit mai intai la ea, sa le surprinda zambetele in fotografii haioase pe care apoi le-au luat acasa, in rama. Bineinteles ca am si eu o colectie de instantanee! :)

Nu spun ca la mine a fost cel mai aglomerat, dar aplicatia pe tableta, prin care aflai cu ce pozitie te potrivesti la noi in agentie, a fost si ea printre atractiile serii. Toti erau curiosi sa afle ce rezultat le-ar iesi... de la clienti, la parteneri si pana la cei care isi doreau pe bune un job pastelat. 

Luci si Alex au reusit sa scoata pe toata lumea afara, timp de o ora, pentru prima lor cantare live in fata colegilor... si a celorlalti invitati. Lumini, fani, aplauze, poze cu telefoanele si atmosfera de concert in toata regula... le-au avut pe toate :) I-am sustinut si eu din public si am fost mandra de ei.

Cei doi clopotei pentru imbratisari gratuite au fost folositi excesiv de unele persoane entuziasmate de idee, chiar de cate 5-6 ori!!! Ione, Irina si Simo au raspuns cu responsabilitate la fiecare clinchet, coborand in fuga chiar si doua etaje pe scari ca sa imparta free hugs.

In pauza de la concert, cei de afara s-au incalzit la campionate de ping-pong si fusball. Ana, care e cea mai organizata dintre noi, a fost responsabila cu... organizarea, acceptand inscrieri, indiferent de varsta.

Cinci momente preferate ale Simonei:

Concursul de bancuri a fost clar unul dintre cele mai vesele momente ale serii. Am auzit hohotele de ras de la parter, unde stateam eu, responsabila cu imbratisarile. Nu stiu care au fost mai amuzante: bancurile sau Candy Grabber-ul contra cronometru.

Atelierele de creativitate au fost un loc pe care nimeni nu l-a ratat. Dintre toate, clar la Ramon a fost cel mai lung sir de asteptare. Cine n-ar vrea sa plece acasa cu un portret-caricatura, facut la minut, de talentatul nostru coleg?! Eu a trebuit sa stau de doua ori la coada ca sa apuc unul. Invitatii aveau prioritate! :)

Cel mai competitiv atelier a fost cel in care i-am provocat pe invitati sa constuiasca imagini cu proiecte pastel, din piese de puzzle. S-au inscris in concurs fie individual, fie in echipe. Cei mai ambitiosi invitati nu s-au lasat pana nu au plecat acasa cu premii.

Sus, in sala noastra de meeting, era full. S-a cantat karaoke! Eu nu am stat prea mult acolo, dar un refren de la Robbie Williams tot am apucat sa cant alaturi de colegi si invitati. Nu se mai tinea cont de inscrierile pe lista MC-ului, pentru ca la fiecare melodie ajungeau sa cante cu totii in cor. Asa entuziasm n-ati mai vazut!

Unii oaspeti au plecat milionari in zambete de la noi. I-am testat intr-un concurs de tipul „Vrei sa fii milionar?” Cine raspundea la cele mai multe intrebari, castiga o cana personalizata cu numele lui. Intrebarile erau despre pastel. Ne-au surprins cat de multe lucruri stiau (sau au ghicit) despre noi, mai ales ca am incercat sa ii incurcam cu intrebari cat mai punctuale. Unii au stiut cum se numesc cele doua surori gemene care s-au alaturat de curand echipei pastel – Alina Dumitru, exploratory pr manager, si Simona Dumitru, meticulous research & strategic planner.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related