[Noaptea Agentiilor – the inside story] Outliers in Pay Per Click Marketing. Craft up your business life with WebDigital

[Noaptea Agentiilor – the inside story] Outliers in Pay Per Click Marketing. Craft up your business life with WebDigital

Pentru ca, oricat am vrea, nu putem ajunge peste tot la Noaptea Agentiilor, dar vrem sa stim cum au iesit toate petrecerile, anul asta am invitat cate un reprezentant cu vorbele si aparatul foto la el sa spuna cat mai creativ cum le-a iesit party-ul. In continuare, Mihai Mehedin (Digital Marketing Manager) povesteste cum a fost la WebDigital la Noaptea Agentiilor 2014.

In planificarea petrecerii am plecat de la ideea de originalitate la nivelul membrilor echipei si ne-am propus sa le aratam invitatilor si vizitatorilor cum suntem noi zi de zi: nonconformisti, originali, veseli. Intr-un singur cuvant: outliers.

Totodata ne-am propus sa transmitem valorile noastre intr-un mod mai putin obisnuit. Am creat mai multe materiale grafice in care am pus termeni de specialitate din Pay Per Click Marketing in contexte specifice artei stradale.

Punctul culminant in pregatirea si desfasurarea evenimentului a fost crearea unui graffiti pe o placa de pal cu dimensiunile de 3.50 x 2.50 m de catre un artist plastic stradal. In acest graffiti am integrat valorile  echipei WebDigital (Pasiune, Experienta, Eficienta, Implicare, Seriozitate, Responsabilitate, Specializare, Cunostinte, Profesionalism, Angajament) printre pete de culoare si logo-urile principalelor canalele de promovare folosite de noi.

Evenimentul s-a desfasurat in colaborare cu partenerul nostru Ollie Gang Shop.

Afisul evenimentului ilustreaza conceptul petrecerii Noaptea Agentilor la WebDigital.

Pregatirea placilor de pal pe care urma sa fie desenat graffiti-ul cu valori WebDigital a inceput cu o zi mai devreme. Pe 2 aprilie am achizitionat materialele necesare, am vopsit cu negru placile de pal (3 bucati cu dimensiunea de 1.2 x 2.5 m) si am montat un sistem de prindere intr-una din camerele agentiei.

In ziua evenimentului, artistul plastic stradal a inceput sa lucreze la desen inca de la pranz. Executia graffiti-ului a durat in jur de 7 ore si a fost necesar sa fie facut afara din cauza mirosului foarte puternic al spray-urilor.

Vizitatorii au inceput deja sa soseasca la ora 20:00, iar noi inca mai caram placile de pal pe scarile imobilului. Primul grup de vizitatori ne-a surprins cand montam desenul pe zidul agentiei.

Special pentru acest eveniment, artistul plastic care a realizat graffiti-ul ne-a facut si portretele membrilor echipei. 12 WebDigitalieni, 12 potrete :)

Am creat si un afis de feedback pentru vizitatorii agentiei. Initial a fost gol :)

Au fost momente in care sediul agentiei (un apartament cu 3 camere destul de generoase ca dimensiuni) a fost plin.

Echipa WebDigital in "formula completa". Echipa noastra este formata din 12 persoane, dar una dintre colegele noastre lucreaza din Zalau. Pentru ca nu a putut ajunge in aceasta seara la eveniment, am folosit tabloul cu portretul ei pentru a intregi echipa.

De curand, aceeasi colega a aflat ca este insarcinata si urmeaza sa nasca o fetita. Toti membrii echipei si-au pus mainile in forma unei “burtici de mamica”.

La sfarsit afisul de feedback era plin, iar cineva a tinut sa redenumeasca evenimentul: Dimineata Agentiilor 2014.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related