[Noaptea Agentiilor – the inside story] Digital. Unplugged. Party?

[Noaptea Agentiilor – the inside story] Digital. Unplugged. Party?

Pentru ca, oricat am vrea, nu putem ajunge peste tot la Noaptea Agentiilor, dar vrem sa stim cum au iesit toate petrecerile, anul asta am invitat cate un reprezentant cu vorbele si aparatul foto la el sa spuna cat mai creativ cum le-a iesit party-ul. In continuare, Ioana Andronie povesteste cum a fost la PQB communication designers la Noaptea Agentiilor 2014.  

Intr-o cladire veche de pe Calea Victoriei exista o agentie care se ocupa cu noul si se joaca mereu cu digitalul – PQB communication designers.

Stim ca digitalul ne iubeste neconditionat, dar noi nu suntem pregatiti pentru o relatie exclusiva. De aceea ne-am hotarat ca, pentru o seara, sa ne jucam offline cu lucrurile de care ne bucuram in online. Am luat digitalul cu noi si i-am aratat cum ne distram la o petrecere adevarata. Am vrut sa ii aratam cine suntem cu adevarat, ce facem atunci cand el nu ne este alaturi si am vrut sa cunoastem oameni noi.

Ne-am jucat cu desene care prind viata cu 3Doodler, am lasat FIFA pentru o partida de fussball si ne-am distrat cu iluziile facute de Magicianul Verdini. Daca tot se ocupa cu creativitatea, publicitarul se distreaza altfel si in timpul liber. 

Daca tot am avut bere si energizante, am zis sa plusam cu lucruri dulci – bomboanele Bucuria, vinurile moldovenesti si prajituri din KUIB, dar nu piscoturi.

Hai sa dam check-in cu check-in si sa ne distram impreuna! Invitatii nostri ne-au lasat lucruri simpatice pe wall-ul nostru de Facebook din balcon, de la dedicatii la cv-uri.

E bere, e petrecere? Bineinteles, dar ne-am jucat si beer pong ca sa simtim ca bautura nu e chiar gratuita.

Am avut 3Doodler, cu care desenele noastre au prins viata si pe care petrecaretii le-au putut lua cu ei.

Pe sistemul daca esti creativ, demonstreaza-ne, baietii au daruit altfel de flori fetelor.

Ne-am surprins invitatii cu demonstratii de magie si iluzionism. Multi au fost sceptici, putini au ramas neimpresionati. Guri cascate? Check.

Cine a acaparat, pe rand, cele doua mari incaperi ale agentiei? Magicianul Verdini, care timp de cateva ore a intretinut atmosfera.

Conceptul de hora in sat a avut alt sens la petrecerea noastra. Atat fetele, cat si baietii au fost asistentii magicianului pe parcursul intregii seri.

Nu am crezut ca fussbalul va scoate atatia microbisti la iveala, dar am fost surprinsi de coada care s-a format in jurul mesei. Ne jucam si offline, chiar daca mai tot timpul am fost conectati la tehnologie. 

Daca tot avem atat de multi baieti in agentie, de ce sa nu continuam cu seria jocurilor facute pentru baieti, dar jucate de toata lumea? Darts sa fie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related