Pornind de la diferentele dintre barbati si femei, Lowe & Partners a dezvoltat o campanie interactiva online ce isi propune sa educe publicul masculin cu privire la importanta alegerii unui sampon creat special pentru ei. Scopul final al campaniei este, conform unui comunicat din partea agentiei, sa semnaleze intr-un mod distractiv diferentele dintre produsele de ingrijire dedicate fiecarui gen.
In centrul campaniei se afla aplicatia pentru Facebook Clear Translator. Dedicata barbatilor, aceasta isi propune sa fie un facilitator al dialogului dintre cele doua sexe. Barbatii pot gasi aici traducerea pe limba femeilor a mai multor lucruri pe care si-ar dori sa le spuna acestora. "Diseara ma duc la meci", devine "Scumpo, nu ma duc la meci pentru mine, ma duc la meci pentru noi!". Aplicatia are si o componenta de concurs. Utilizatorii pot inscrie in aplicatie mesaje pe care nu stiu cum sa le comunice partenerelor sau pot inscrie mesaje pe care le-au tradus ei deja pe limba femeilor. Marele premiu este transformarea mesajului castigator in subiectul unui videoclip realizat de Sector 7. Alte premii: 1000 de tricouri cu mesaje pentru partenere, 3 super camere video. Aplicatia este disponibila in perioada 14 martie – 11 aprilie.