La Headvertising, Noaptea Agentiilor s-a petrecut low-key, intr-un cadru bazat in principal pe mingling. Dupa mica raita data prin HQ-ul agentiei, ce mod mai bun de a incepe socializarea propriu-zisa decat un shot de stroh (un soi de rom de 80%, piperat, condimentat si periculos) despre care am aflat ca este calea de a ajunge catre sufletul lui Serban Alexandrescu (Creative Director/ Managing Partner, Headvertising).
Am stabilit apoi contactul cu numitul Serban Alexandrescu care, dupa ce ne-a identificat fetele ca provenind de la IQads, ne-a prezentat fugitiv open space-ul Headvertising: aici sunt birourile, masa mare a Client Service-ului, coltul mai galagios, creativii mai incolo si tot asa. S-a ivit si subiectul planurilor curente ale agentiei - daca nu stiati, la Headvertising sunt cautati 8 interni proaspeti, gata de formare in copywriting si, de preferat, fara prea vasta experienta in publicitate. Pe langa plecarea lui Cornel Gologan in Turcia, sef prolific al departamentului de creatie pana mai inainte, golul ramas in grupul creativ al agentiei e completat chiar de Serban, ajuns din nou in postura dubla de director de creatie si cap managerial de agentie. Asa ca, aviz amatorilor.
In rest, creatia inghesuita pe balcon, conversatii de tot felul si muzica in surdina.