Stai linistit. E handmade

Stai linistit. E handmade

Otilia Copoiu e o fata care, atunci cand nu isi exercita atributiile de Relationship Manager la WebDigital, picteaza tricouri. Si nu o face doar pentru ea, ci pentru toata lumea, caci, impreuna cu o prietena, a pornit "Keep calm it's handmade", un atelier din care ies tricouri si alte obiecte vestimentare pictate cu bufnite, catelusi sau fluturasi. Hainele Otiliei o sa le gasiti si la petrecerea data de WebDigital la Noaptea Agentiilor. Pana atunci, aflati povestea lor:

Cine e Otilia
Sunt Relationship Manager la WebDigital. Am o experienta de aproape 4 ani pe Client Service si de jumatate de an fac parte din echipa WebDigital-ilor.

In timpul liber
Cand nu lucrez, imi place sa vizitez locuri noi, sa citesc, sa fac sport si sa pictez. De 2 ani am inceput sa pictez pe tricouri sau pe diverse articole de imbracaminte. Imi place sa ma uit pe site-uri de fashion, de arta sau pe bloguri de profil.

Ideea
Ideea ne apartine mie si prietenei mele, Alina Monorean, si a aparut din dorinta de a avea o piesa de imbracaminte unicata. Initial doar modificam anumite piese vestimentare pana cand am venit cu ideea de a incepe sa le pictam si asa a inceput proiectul.

Echipa
Suntem doar noi doua, Alina si cu mine. Alina este o tipa foarte creativa si cu foarte multa indemanare; pe langa tricouri pictate ea mai croieste si haine (fuste, braie cu specific romanesc, tricouri cu aplicatii). Eu am facut 5 ani de arte plastice dar in principal cred ca-l mostenesc pe tatal meu care picteaza in timpul liber, avand casa plina de tablouri

Ce ti-ai propus initial sa obtii cu proiectul
Initial am vrut doar sa facem tricouri “altfel” pentru noi si niste cadouri inedite si personalizate pentru prietenii nostril.

Etapele
Nu au fost propriu-zis niste etape; am creat primele tricouri pentru noi, iar mai apoi am decis sa participam la un targ cu produse Handmade de la Muzeul Taranului Roman. Intre timp ne-am creat pagina de Facebook, unde le si promovam. La targul respectiv a fost prima oara cand oameni, in afara cercului nostru de prieteni, ne-au apreciat munca si creatia si au cumparat tricourile noastre.

Promovare
Promovam proiectul pe pagina noastra de Facebook, si, mai nou, am creat o pagina pe Breslo.

Momente importante
Cel mai important moment cred ca a fost participarea la targul de la MTR (Muzeul Taranului Roman). Nu stiu daca exista un punct in care s-a impotmolit sau a crescut foarte mult, insa exista o anume sezonalitate. Pictand mai mult tricouri, avem mai multe comenzi primavara si vara, desi modelele se pot realize si pe tricouri cu maneca lunga, pe fuste, rochii sau sacouri.

Monetizare
Momentan tot ce castigam din vanzarea tricourilor se reinvesteste in materie prima: tricouri, vopsele, pensule si markere special pentru textile.

Mai departe
Am facut de curand cateva teste si pe pantofi. Am pictat cateva modele pentru care am avut si comenzi. Credem ca in viitor ne vom extinde gama de produse vestimentare pe care le vom personaliza.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related