Pentru Noaptea Agentiilor, grupul Lowe & Partners si-a pus la treaba toti publicitarii talentati. Printre ei se numara si Elie Hadaad, in timpul programului Art Director la SENIORHYPER, iar dupa program vocal al trupei Dream Dealers. Inainte de concertul de asta seara, i-am pus lui Elie cateva intrebari despre pasiunile lui, muzica si publicitatea.
IQads: Despre ce canta Dream Dealers? Cum e muzica voastra?
Elie Haddad: Dream Dealers are o abordare privilegiata in ceea ce priveste muzica. Lipsa constrangerilor de orice fel (financiare, producatori etc.) ofera suportul ideal pentru un act artistic. Muzica pe care o cantam este proiectia preferintelor noastre si reprezinta un numitor comun pentru membrii trupei. Nu ne-am limitat la un gen si nici nu intentionam sa o facem pentru ca fiecare directie ofera perspective interesante. Si, pana la urma, orice productie reusita este formata dintr-un numar de ingrediente bine alese din diferite stiluri muzicale. La Noaptea Agentiilor veti vedea un show care va va purta prin diferite stiluri si genuri muzicale. Vrem ca lumea sa se simta cat mai bine. La sfarsitul show-ului speram sa ne crestem gasca de prieteni.
IQads: Cum se impaca, in cazul tau, muzica cu publicitatea? Cand ai timp pentru amandoua?
Elie Hadaad: Publicitatea si arta in general sunt foarte asemanatoare. Ce vreau sa zic este ca si in muzica trebuie sa "vinzi" ideile intr-o anumita forma. You have to connect to the audience. Asta se intampla cand brieful si performanta sunt in armonie. Cu timpul e greu pentru ca mai am inca o trupa, Anannuki, cu care creez muzica mai spre symphonic/prog metal. Treaba e ca suntem doar 3 oameni, iar restul trupei este in Germania si pana acum am facut muzica doar online. Cu Dream Dealers, insa, facem doua repetitii pe saptamana, de aproape 4 ore fiecare. In plus, I try to stay in musical shape cu exercitii zilnice. Am programul destul de plin.
IQads: Te consideri publicitar sau cantaret?
Elie Hadaad: Niciun om e doar o chestie sau alta. Suntem un mix de talente, aptitudini si inteligente amestecate si aruncate prin lume pentru un scop foarte clar: sa cream, sa facem ceva nou, sa lasam urme. Un fel de "application for immortality", unde doar timpul o sa fie judecatorul. Sunt amandoua si niciunul. :)
IQads: Daca ai putea sa colaborezi cu orice artist, dead or alive, cine ar fi si de ce?
Elie Hadaad: Sunt atat de multi oameni care m-au inspirat sa devin mai bun, ca om, in primul rand, si ca artist, in al doilea rand, incat daca ar trebui neaparat, neaparat sa aleg pe cineva atunci ar fi: Paul Mc Cartney... stai... nu... Hans Zimmer... sau Hendrix... Ray Manzarek... Tom Morello... Chris Cornell? E foarte grea intrebarea daca trebuie sa aleg doar unul. Oricare dintre artistii pe care i-am mentionat au un fel special in care se uitau la cum se rezolva o „enigma muzicala”, daca pot sa-i spun asa; o abordare diferita. Si de ce? Pai to trick them into teaching me their tricks.
IQads: Pe unde vedem Dream Dealers in 2014?
Elie Haddad: O data cu inceperea acestui an ne-am propus sa lucram la un album propriu, in care sa se concretizeze ideile si energiile pozitive/negative adunate de-a lungul acestor ani. Si, ca sa-ti raspund la intrebare, sper ca vom fi in studio si in turnee!