Dupa 6, Iulian de la Frank se transforma in J

Dupa 6, Iulian de la Frank se transforma in J

Daca de dimineata pana pe la 6 Iulian Mihai Cristea isi petrece timpul dand din tase pentru a crea campanii PPC sau pentru a face optimizare SEO, de la 6 incolo el se joaca la tastele aparaturii de productie muzicala. Se transforma in J, artist si compozitor. Ziua il gasim la Frank, unde lucreaza ca Front End Developer, noaptea il gasim inregistrand. In afara de maine, cand e posibil sa-l gasim la petrecerea Frank de Noaptea Agentiilor. Cititi in continuare ce ne-a povestit despre proiectul lui muzical. 

Cine e Iulian Mihai Cristea
Lucrez ca Front-end Developer si Online Marketing Specialist la Frank. In mare parte fac development de site-uri web  sau aplicatii Facebook, pe partea de Front-end. Pe partea de online marketing, creez si administrez campanii PPC sau optimizez SEO site-uri web.

Cand nu sunt la job, sunt “J”, artist/producator.  Aproape tot timpul mi-l petrec ori in fata microfonului, ori pe productie si compozitie muzicala. Urmaresc site-uri si bloguri de profil sau pe cele ale producatorilor internationali. Imi place sa fiu la curent cu orice plug-in sau device care apare, orice poate aduce un sound nou unei piese.

The ”J” Idea
Ideea e veche, e o pasiune pe care o am din copilarie, dar neavand resursele necesare pentru a o duce la nivelul la care pot sa produc si bani din ea, momentan este doar la nivelul de proiect. In adolescenta am participat la niste concursuri pe profil si feedback-ul oamenilor “mi-a dat aripi”.

Echipa
Nu exista o echipa, este vorba doar de mine. In anumite cazuri mai sunt si alti producatori alaturi de care mai colaborez.

 
Secretul lui Iulian sau secretul lui What's Up?

Obiective
De la inceput visul meu a fost de a ajunge artist recunoscut la nivel national, sa ajung cu piesele pe radio si TV si, in concluzie, sa am concerte prin tara. De acolo mai departe, urmeaza sa vedem.

Etapele proiectului
Nu stiu daca au existat niste etape exacte. Pur si simplu am lucrat la piese si le-am facut publice. Fiecare piesa a insemnat antrenament si la randul sau a dus la progres.

Promovare
Momentan, pe langa contul oficial de Youtube sau pagina de Facebook, la lansarea fiecarei piese imi aloc un buget catre Youtube Ads si Facebook ads. Mai mult, colaborez si cu cateva reviste online de profil, care de obicei scriu cate un articol la fiecare lansare de piesa sau chiar materiale tip interviu. Fiecare interactiune cu ei aduce un mic plus de promovare.

O crestere sau scadere majora nu am intalnit momentan. Nu cred ca am o promovare atat de puternica pentru a avea un impact la nivel mare si a putea trage o concluzie generala.

Feedback
Fiind vorba despre muzica, de obicei feedback-urile sunt subiective si nu prea te poti ghida dupa ele. Ca si parte tehnica, am incercat intotdeauna sa ascult sfaturi de imbunatatire si am incercat sa colaborez cu oameni cat mai profesionisti pentru a putea aduce materialele le nivelul dorit. Am avut cateva colaborari cu baieti precum What’s Up, Angeles sau Stefan Lautaru care au avut un aport atat la calitatea pieselor cat si la numarul de ascultatori la care au ajuns piesele mele.

Monetizare
Momentan nu monetizez. Inca sunt la stadiu de investitie. Cand voi ajunge la un anumit nivel, mai mult ca sigur concertele sunt cele care vor aduce si monetizarea. Dificultatile de monetizare depind de brandul pe care ti-l construiesti si de calitatea materialelor. Daca brandul  tau capata vizibilitate, ai o anumita calitate a pieselor si promovarea este puternica, devine destul de usor.

Planuri de viitor
Munca, munca, munca si sigur vor veni si rezultatele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related