Campania "L’amore di caffe" dezvoltata de Geometry Global pentru brandul de esspresoare SAECO a urmarit sa spuna si pe piata din Romania povestea durabilitatii produselor brandului, arata un comunicat din partea agentiei. Totodata, campania a urmarit dezvoltarea unei relatii mai puternice cu consumatorii. Campania s-a desfasurat in perioada 15 noiembrie 2013 – 15 februarie 2014, fiind implementata instore si online, pe pagina de Facebook Saeco Romania si pe un un site dedicat.
Una dintre componentele campaniei a reprezentat-o aplicatia L’amore di caffe de pe pagina de Facebook a brandului. Aceasta le dadea sansa de a castiga o excursie la Roma celor care inchideau virtual, impreuna cu o persoana draga, un lacat asemenea celor de pe Podul Milvius din capitala Italiei. Premiile zilnice au constat in seturi de cesti L'amore di caffe oferite timp de o luna. Pagina de facebook a crescut de la 0 la 17.000 de fani pe perioada campaniei, la final fiind incorporata in pagina globala de facebook a SAECO. Website-ul dedicat a avut un total de aproape 36.000 de vizite dintre care peste 30.000 unici in cele doua luni si jumatate de campanie.