Rebranding-ul creat de Media Factory pentru magazinul online multibrand de imbracaminte, incaltaminte si accesorii Originals.ro repozitioneaza site-ul ca trendsetter in domeniul sau si il aduce mai aproape de clienti. Schimbarile prin care a trecut Originals.ro includ o noua identitate, un nou stil de comunicare, imbunatatirea ergonomiei si a experientei de navigare online si dezvoltarea unor servicii si programe de loializare noi, informeaza un comunicat venit de la Media Factory. Portofoliul de produse de pe site a fost reorganizat in functie de tipurile produselor si de categoriile de consum, iar procesul de cumparare a fost simplificat. Schimbarile au fost comunicate printr-o campanie desfasurata la TV si online, cu o componenta de teasing si una de revealing.
Originals.ro - rebranding si o noua campanie de comunicare, semnate Media Factory
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: