Hornbach anunta debutul campaniei sale publicitare de primavara

Hornbach anunta debutul campaniei sale publicitare de primavara

Noua campanie de comunicare a Hornbach a fost lansata la sfarsitul lunii martie, centrandu-se pe avantajele magazinelor retailer-ului, asa cum se vad ele prin ochii clientilor. Desfasurata pe TV, outdoor si online, campania a fost creata de agentia germana Heimat si este implementata in toate tarile in care Hornbach este prezent, arata un comunicat emis de Total PR.    

Mesajul pe care campania urmareste sa-l transmita este ca Hornbach transforma in incursiuni in paradisul mesterilor fiecare vizita pe care clientii o fac in magazine. Spoturile din campanie au cate 10 secunde si prezinta experienta a doi mesteri in magazinele Hornbach care-si inregistreaza vizitele cu ajutorul unei camere de filmat. Cei doi sunt surprinsi admirand noile game de produse, vorbind cu un angajat Hornbach sau admirand paleta variata de flori din Departamentul de Gradina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related