Nu va suparati, aveti si pe roz?

Nu va suparati, aveti si pe roz?

Liana Popa e un copywriter care poate sa-ti spuna daca esti bine sau prost imbracat. Si-a dezvoltat aceasta abilitatea construindu-si blogul, Aveti si pe roz, pe care-l creste zilnic, cu grija si bun gust. Ii ocupa mult timp din ala liber, de dupa birou, dar nu se plange. Cei interesati de un verdict vestimentar sau de o discutie despre ce se mai poarta si nu se mai poarta anul asta, o pot gasi pe Liana la petrecerea data de DDB Romania (agentia unde isi exercita condeiul de copy) in Noaptea Agentiilor. Pana atunci insa aflam mai multe despre Aveti si pe roz:

Cine e Liana
Sunt copywriter. Iubita. Sora. Fiica. Colega. Proprietara de blog. Sfatuitoare in alegerea tinutelor. Critic de arta. Fotograf de ocazie. Scotocitoare dupa comori de tot felul. Turist cand se poate.

In timpul liber
Stii vorba aia de duh de tot circula pe internet? Sa gasesti ceva ce-ti place si atunci nu vei mai munci niciodata? Ei bine, pot zice ca eu nu lucrez. Sau ca lucrez si cand nu lucrez. Asa ca, am zile cand scotocesc prin blogurile vecine, zile cu arta abstracta, zile cu desene animate, zile cu fotografii sau muzee, zile fara net, zile doar cu net, zile cu cascat gura prin magazine, zile fara magazine... zile.

Mi-a venit ideea cand...
Incercam sa-mi impac personalitatea tricefala de critic si istoric de arta - copywriter – fashionista.

Echipa
Aveti si pe roz sunt eu. Scriu la 7 maini, inventez rubrici si subiecte, fac fotografii (atunci cand nu apar in ele). Dar cum sunt pe podium, tin sa impart gloria cu iubitului meu. El e fotograful, art directorul, programatorul, sfatuitorul si tatal proiectului. 

Ce ti-ai propus sa obtii cu proiectul
Daca as fi fost barbat, ti-as fi raspuns ca doream sa ma placa fetele. Asa, iti raspund tot asta. Am vrut un loc sincer, ca o discutie cu o prietena adevarata. Fara concursuri ce cersesc like si share, fara citate tampe, texte luate din comunicatele de presa si tinute care doresc doar sa trezeasca invidii.

Etape
Intr-un fel, ideea unui astfel de loc aparuse in mintea mea inainte sa apara blogurile. A stat cuminte la dospit si cand a sosit vremea s-a nascut. Eram in avion (nu intr-unul privat, din pacate), ne pregateam sa decolam, cand m-am intors catre iubitul meu si am exclamat: "O sa-l cheme Aveti si pe roz!" Cand ne-am intos, am cumparat domeniul si asta a fost.

Promovare
Clasic: prieteni, colegi, Facebook, Instagram, colaborari, mese cu cei dragi, proiecte mai altfel, targuri.

Momente importante
Un blog e ca un copil. Asa ca nu pot sa spun ca ziua cand a invatat sa zica "mama" e mai pretioasa ca cea in care a facut singur la olita.

Monetizare
Se zice ca niciodata nu esti prea bogat sau prea slab. Ei bine, asa e si cu monetizatul asta. Depinde ce inseamna asta. Sau ce vrei tu sa insemne. A monetiza poate fi si o bluzita primita cadou, dar si sa traiesti din asta. Incerc sa ma bucur prima parte, fara sa scap din vedere ca mi-ar placea sa ajung la a doua. Totul in timp ce raman eu, chiar daca imbracata mai bine.

Cat de greu e sa monetizezi un asemenea proiect
Depinde de ce compromisuri vrei sa faci. Eu am un full time job, deci nu traiesc din el. Astfel, imi permit sa fac din Aveti si pe roz un loc fara "trebuie". Asa incat, e intr-un fel mai greu, dar cumva mai usor. Stii ce ai de facut. Si atunci, tot ce trebuie sa faci e sa mergi inainte. 

Planuri de viitor
Ca o mama, vreau pentru el ce e mai bun. Dar in primul rand, vreau sa sa creasca sanatos. Adica firesc. Fara steroizi din likeuri cumparate, zambete false sau subiecte acceptate doar pentru trafic. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related