L-am cunoscut pe Yonathan Dominitz in octombrie 2013, cand a venit in tara ca sa tina un training despre creativitate pentru agentia romaneasca Lowe&Partners. GolinHarris a aranjat o intalnire cu fondatorul Mindscapes, cu care planuisem sa discut despre particularitatile creativitatii, instrumentele grozave care inspira inovatia si tiparele din spatele campaniilor de publicitate fresh si eficace. Mindscapes e o campanie dedicata in totalitate intelegerii tiparelor de gandire care au condus la cele mai notabile reclame, care au castigat vreodata un premiu pentru creativitate. Fondata in 2006, compania a descoperit pe parcursul anilor douasprezece instrumente care ajuta la conceperea unor campanii publicitare de succes. La asta ma gandeam cand am vorbit cu Yonathan Dominitz.
12 instrumente de gandire creativa extrase din campanii de publicitate premiate la festivaluri (1)
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: