Reprezentantii agentiilor romanesti raspund intrebarilor noastre despre pitch-urile la care participa, dar si despre motivele care ii fac sa le refuze. Aflati parerea Ilenei Tomescu (Managing Partner, BPN Romania) despre acest subiect:
Punctele urmarite in evaluarea unei propuneri de a participa la pitch
Daca in trecut pitchurile se desfasurau odata la cativa ani pentru clienti cu bugete importante, in ultimii ani exista tendinta clientilor de a cere oferte pe proiect de la mai multe agentii. Astfel am devenit mult mai atenti in a onora participarea, selectand pitchurile la care alegem sa participam in functie de:
Claritatea briefului;
Miza pitchului;
Transparenta procesului si cunoasterea jucatorilor din pitch;
Timingul pitchului;
Disponibilitatea resurselor din agentie in acel moment.
Cum au influentat experientele din pitch-uri lista de criterii de mai sus
Fiecare situatie de pitch se analizeaza, nu vorbim de o lista fixa de la care nu facem rabat. Evaluam resursele agentiei din acel moment, timingul si cerintele briefului, transparenta procesului si decidem daca dam curs invitatiei sau nu. Lista de criterii dupa care facem decizia a fost aceeasi dintotdeauna.