Acum cateva luni, Costin Milu mai adauga inca un rand CV-ului lui de creativ: Director de Creatie la DDB Romania. Dupa mai mult de zece ani petrecuti in publicitate, imi imaginez ca primii lui pasi pe culoarele agentiei n-au fost insotite de genunchi tremuranzi sau de palme transpirate de emotii. De noi responsabilitati, da. Aflati in continuare care sunt acestea, ce inseamna sa fii directorul de creatie intr-o agentie de grup si cum sta treaba cu venitul si plecatul din agentii.
IQads: Ce a insemnat pentru tine venirea la DDB Romania? Cum s-a intamplat schimbarea?
Costin Milu: A fost un context fericit pentru ambele parti. DDB era de aproximativ un an intrata in The Group, avea un nou management si ambitii foarte mari, care au ramas in continuare ridicate. DDB... sunt 3 initiale care obliga la foarte multa creativitate. La nivel global, se pozitioneaza ca fiind cea mai creativa retea, iar obiectivul nostru e sa respectam blazonul de afara. Veneam dupa un an si jumatate petrecut la Tempo si imi cautam agentie. Eu si DDB ne-am placut din prima si ne-am pus foarte repede de comun acord cu ce vrem sa facem.