Ana Morodan e victima Cristinei Mazilu in bucatarie. Sau invers.

Ana Morodan e victima Cristinei Mazilu in bucatarie. Sau invers.

Dragi publicitari si nu numai, voi care stiu ca va pregatiti pentru Cupa Agentiilor la Gatit FLORIOL aromata de Coseli, sarbatorita cu Privileg Catering, savurata cu Staropramen si recomandata de Mega Image (la care inscrierile continua pana pe 19 martie), am ceva bun de tot pentru sufletele voastre.

Cristina Mazilu (semneaza pe Chez Mazilique) si Ana Morodan (semneaza pe High Street Cardigans) au lansat la inceputul anului Kitchen Victim, un webseries in care gatesc, se ciondanesc si nu se iau prea in serios. Ma rog, Cristina gateste si Ana comenteaza. Sunt o inspiratie, mai ales ca preparatele lor sunt simple si explicate frumos, ca sa inteleaga toata lumea. Urmarindu-le, eu unul am invatat lucruri noi despre cuscus, loboda sau aluatul de pizza. 

Va las aici cu cel mai recent episod, ca sa va faceti o idee despre cum se petrec lucrurile in Kitchen Victim, iar mai jos cu raspunsurile fetelor la cateva intrebari despre proiect. Eu am ras, si eu nu rad chiar din orice. 

Povestea
Cristina Mazilu:
O stiam pe Ana din 2009, cand abia incepusem sa gatesc si sa povestesc despre asta pe blogul meu, iar ea mi-a scris un mail entuziasmat. Ne-am cunoscut cand Ana s-a mutat din Arad in Bucuresti, iar anul trecut mi-a propus sa facem un proiect impreuna. Cum noi avem in comun rujul rosu, ginul tonic si cam atat, prima idee care mi-a venit a fost sa o invat sa gateasca.

Frecventa episoadelor
Ana Morodan:
Kitchen Victim are o frecventa bilunara. Retele sunt propuse de the cooking genius Cristina. O banuiesc ca alege retete usoare ca sa pot eu tine pasul.

La filmari
Ana Morodan: 
Pentru un episod filmam aproximativ o ora. Desigur, mai dureaza inca doua ore cat stam la povesti, despachetam ingredientele, ustensilele si echipamentele si ne tinem de nazbatii. Cum e la filmari? Cam cum vedeti voi in fiecare episod, asezonat cu ceva mai multe cuvinte care nu se pot difuza. :)

Cristina Mazilu: Filmarea in sine nu dureaza atat de mult. Cumpararea ingredientelor, drumurile la locatie, montatul luminilor, a camerelor, selectarea recuzitei – asta dureaza mult de fapt.

Filmat, montat, editat
Ana Morodan:
Proiectul Kitchen Victim are un colaborator fara de care n-ar putea exista – casa de productie Fame by Frame si graficiana noastra, Iunia Paul. Ei sunt cei care ne pun nebuniile in practica si cei care adauga inca un strop de umor peste tot “ghiveciul” nostru.

Cyber-spectatorul ideal
Ana Morodan:
Mie imi place sa cred ca oamenii au inteles exact mesajul. Kitchen Victim este un webseries despre aventurile din bucatarie prin care noi toate am trecut intr-un moment al maturizarii noastre. Ne-am dorit sa fie un serial asezonat cu mult umor, sa nu ne luam prea tare in serios. Mai presus de toate mizam pe faptul ca cei care urmaresc acest serial sunt oameni relaxati, care inteleg exact directia noastra si care au acelasi simt al umorului ca si noi.

Cristina Mazilu: Cand vine vorba de proiectele personale – cele care nu tin de job, audiente si targeturi – nu-mi pun problema asta, pentru ca le fac in primul rand pentru ca ma amuza. Daca mai distreaza si pe altii – e bonus. In plus, multa lume parca prea se ia in serios cu gatitul. Eu vreau sa ma mai si joc prin bucatarie, macar din cand in cand.

Promovare
Ana Morodan
: Am observat inca de la inceput ca proiectul se promoveaza singur. Sunt foarte multe share-uri la fiecare episod, sunt multi oameni care ne scriu si ne trimit poze cu retetele pe care le-am gatit si pe care le-au pregatit si ei ulterior, si exista bazele noastre de followeri unde sharuim fiecare episod. Scopul nostru este de a crea un proiect cool, un proiect hazliu si de calitate. In momentul in care reusesti asta, aceste detalii se rezolva de la sine.

Monetizare
Ana Morodan: Exista si aceste directii, insa scopul principal al acestui serial este sa creem cateva minute de “cooking with fun, love, craziness and being awesome while we do it”.

Concurenta
Cristina Mazilu
: N-am inventat noi cooking show-urile (ce pretentios suna!) pe web, dar cred ca suntem singurele pupeze care se dau in stamba in halul asta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related