Pornhub, unul dintre cele mai mari site-uri porno din lume, ar vrea sa lanseze o noua campanie de comunicare si s-a gandit ca cel mai bine ar fi sa ceara ajutorul celor 35 de milioane de utilizatori pe care ii are zilnic. Sigur se gasesc si creativi pe acolo, asa ca a lansat o competitie de concepte prin care isi cauta noul Creative Director.
Ce isi doresc mai exact oamenii de la Pornhub? Idei de campanii SFW, adica Safe for Work, fara parti ale corpului uman dezvelite, fara imagini explicite, fara membre intarite. O campanie integrata, frumoasa, care sa poata fi data si la TV, sa poate fi pusa si pe billboard-uri si in reviste neporno. Discreta, inteligenta, simpla, care sa transmita ideea ca Pornhub are ceva pentru toata lumea.
Cine se poate inscrie? Oricine cu talent si imaginatie si cu 18 ani impliniti.
Care e marele premiu? Jobul de Creative Director la Pornhub cu contract de un an, platit, bineinteles. Si oportunitatea de a implementa campania.
Ce e tare e ca toate lucrarile inscrise sunt afisate pe site-ul campaniei. Am facut o selectie cu o parte din cele inscrise pana acum, care mi s-au parut mai inteligente: