Propaganda Live, divizia de BTL Propaganda, a organizat in luna februarie, pentru al doilea an consecutiv, Gala Wella. Evenimentul, care a presupus demonstratii de tuns si coafata in 4 sectiuni de concurs, a strans peste 1400 de participanti si a durat aproximativ 12 ore, arata un comunicat emis de agentie.
In cadrul Galei au concurat 89 de stilisti care au coafat in total 114 modele. Conceptul de desfasurare a presupus modificarea set-up-ului de 3 ori pe parcursul a 8 ore, in functie de fiecare componenta a galei.
Evenimentul a fost structurat in 6 sectiuni distincte: Concursuri nationale de coafura; Stage is yours – demonstratii ale saloanelor de coafura Artist Academy si Fason; Colectia MENhood 20/14 - o colectie de coafuri masculine inspirate de anii ’20, ai carei creatori au fost membrii echipei Wella Vision; Lansarea Trend Vision 2014 – lansarea trendurilor in materie de coafura si culoare pentru 2014; Colectia Sebastian – o colectie de coafuri vizionare, care trec dincolo de limitele comune; Premierea castigatorilor concursurilor nationale de coafura.