12 ore de spectacol in cadrul Galei Wella 2014, coordonate de Propaganda Live

12 ore de spectacol in cadrul Galei Wella 2014, coordonate de Propaganda Live

Propaganda Live, divizia de BTL Propaganda, a organizat in luna februarie, pentru al doilea an consecutiv, Gala Wella. Evenimentul, care a presupus demonstratii de tuns si coafata in 4 sectiuni de concurs, a strans peste 1400 de participanti si a durat aproximativ 12 ore, arata un comunicat emis de agentie.

In cadrul Galei au concurat 89 de stilisti care au coafat in total 114 modele. Conceptul de desfasurare a presupus modificarea set-up-ului de 3 ori pe parcursul a 8 ore, in functie de fiecare componenta a galei.

Evenimentul a fost structurat in 6 sectiuni distincte: Concursuri nationale de coafura; Stage is yours – demonstratii ale saloanelor de coafura Artist Academy si Fason; Colectia MENhood 20/14 - o colectie de coafuri masculine inspirate de anii ’20, ai carei creatori au fost membrii echipei Wella Vision; Lansarea Trend Vision 2014 – lansarea trendurilor in materie de coafura si culoare pentru 2014; Colectia Sebastian – o colectie de coafuri vizionare, care trec dincolo de limitele comune; Premierea castigatorilor concursurilor nationale de coafura.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related