Pepsi trece "pe+" cu o noua gama de ambalaje si o noua campanie de comunicare

Pepsi trece "pe+" cu o noua gama de ambalaje si o noua campanie de comunicare

Pepsi anunta lansarea unei noi game de ambalaje prin intermediul campaniei de comunicare "Acum sunt pe +". Noua linie de ambalaje reprezinta o adaptare locala a platformei globale Live for now si adauga 250 de ml variantelor obisnuite de sticle, cuprinzand astfel sticle de 1.25 l, 1,75 l, 2,25 l si 2,75 l, arata un comunicat din partea Pepsi. Campania de comunicare este construita in jurul povestii unei gasti de patru tineri, coloana sonora a spoturilor fiind creata de DeMoga Music, special pentru Pepsi.

Schimbarea ambalajelor reprezinta o adaptare a acestora la ocaziile cheie de consum ale categoriei de cola si aduce cu ea o noua identitate vizuala a sticlelor la nivel de forma, design, culoare si eticheta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related