Saatchi & Saatchi: Procesul de integrare din 2013 a presupus o reorganizare a personalului, a focusului pe business si a sarcinilor echipei

Saatchi & Saatchi: Procesul de integrare din 2013 a presupus o reorganizare a personalului, a focusului pe business si a sarcinilor echipei

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Saatchi & Saatchi povesteste in continuare Mona Opran (COO).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Cifra de afaceri a agentiei a fost liniara incepand cu 2012. Acestea fiind spuse, Saatchi & Saatchi a trecut printr-un proces de integrare ce a presupus o reorganizare a personalului, a focusului pe business si a sarcinilor echipei. Acest proces a fost realizat in trimestrul 2 si 3 din 2013. Investitia a fost considerabila, ajungand la 500 mii de euro la nivelul grupului. Rezultatul este incurajator.Ultimul trimestru din 2013 a fost foarte bun pentru noi, iar 2014 este, de asemenea, un an care se anunta a fi pozitiv in ceea ce priveste cifra de afaceri, cu venituri crescute cu 22% fata de luna ianuarie a anului trecut.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Am adaptat modelul de business nevoilor prezente si viitoare, punand accentul pe core business: sa dezvoltam idei de comunicare care cresc branduri. In acest moment functionam cu echipe integrate de client service, strategie si creatie care deservesc idei de comunicare complete. Aducem, astfel, multumire si satisfactie clientilor Saatchi prin deschiderea cu care abordam proiectele si prin acuratetea si ingeniozitatea campaniilor pe care le propunem.

O masura de care suntem foarte mandri este investitia constanta in pregatirea expertilor de implementare digitala, evenimente si comunicare in-store. Ei completeaza echipa integrata fiind responsabili de implementarea campaniilor. In acest fel, suntem responsabili de intregul proces.

Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
Mi-a placut mereu intrebarea asta pentru ca imi ofera sansa sa vorbesc despre colaborari frumoase si de durata, despre oameni dragi si proiecte creative. Lucram cu P&G, Raiffeisen Bank, Rompetrol, Enel, Visa, Sensiblu, Mondelez, Intersnack, Novartis, Toyota, Tuborg, METRO, Hochland, BASF, Philip Morris, Germanos, Euralis.

Anul trecut am crescut lista de parteneri cu: Hochland, Germanos, Philip Morris si Euralis.

Care sunt coordonatorii departamentelor din agentie in 2014
Asa cum am spus deja, am reorganizat echipele. Avem in echipa oameni cu experienta, pe care i-am avansat, avem, de asemenea, oameni noi si in echipa de creatie, am reorganizat echipa de strategie: Gabriela Nanu este Client Service Director, Laura Iane si Marius Tianu au devenit Co-Creative Directors, Raluca Gonzales este acum Head of Planning, Vlad Giogu - Head of Graphic Design, Gabriel Sora - Digital Business Development si Alexandru Sucher - Head of Development.

Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013
Ne-am concentrat pe zona de senior project managers, iar din 2013, Alexandru Sucher este Head of Development si conduce divizia de productie digitala.

Totodata, ne-am consolidat resursele creative si prin aducerea unor oameni de creatie fantastici in departamentul creativ: doua echipe noi, compuse din Dragos Ometita si Calin Ionescu, Alexandru Malaescu si Cristian Scurtu, iar la creatie digitala il avem alaturi pe Catalin Ghinescu.

Un program eficient de internship a dus la angajarea a trei interni in noua structura.

Care sunt cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an
Campania sociala Zilele Sperantei (Days of Hope), in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo, a avut la baza ideea creativa a Saatchi & Saatchi Berlin si a fost implementata pentru prima data in Romania de Saatchi pentru organizatia Samusocial Romania, in parteneriat cu televiziunea Prima TV.

Campania a fost sustinuta  si de Saatchi & Saatchi PR si Newcast, divizie a Zenith Media Romania. Campania a castigat multiple premii internationale.

Campania Rompetrol – "Winter promo"

Raiffeisen Bank - Campania “Viata fara Cash” – o platforma online care isi propuna sa educe consumatorii cu privire la utilizarea modalitatilor alternative de plata si sa creeze engagement si conversatii relevante.

Lansarea Chio Shaorma si Chio Aripioare picante, una din principalele  actiuni de sustinere a vanzarilor in categoria de chips, cu o campanie endorsata de Tutu si Krem si dezvoltata pe platforma de imagine CHIO “Taste & Fun”. Campania a fost amplificata si in mediul digital, prin lansarea unei aplicatii inovatoare si interactive pentru Facebook – “Rime Irezistible”.

Repozitionarea pralinelor “I Love Milka”, prin campania “Gesturi Mici”, dezvoltata la nivel local pe TVC, on-pack, outdoor, in store si online.

Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
"Orice lucru nou invatat ne va ajuta candva", acesta este unul dintre principiile dupa care ne ghidam. Acum, tinand cont de nestatornicia anului 2013, am invatat ca e bine sa fii consecvent unei idei, unei strategii. Evident, suntem constienti de faptul ca a fi consecvent nu se intampla peste noapte, ca este un plan pe termen lung si se vinde mai greu, dar merita. Aceasta investitie se va intoarce atat in proiecte, cat si in imaginea si cultura organizatiei.

Am mai invatat ca o structura flexibila, cu oameni profesionisti si pasionati, poate sa raspunda oricarei provocari de comunicare: mare sau mica, complexa sau simpla.

Asteptari la inceput de an
Noul an a debutat in forta, cu proiecte noi si fapte. Am format o echipa extrem de bine pregatita, competenta, pasionata, avem alaturi de noi parteneri inteligenti si deschisi catre noutate, suntem constienti ca Saatchi&Saatchi Romania este un brand si trebuie sa muncim ca sa il mentinem la inaltime. Acestea sunt mai degraba realitati decat asteptari. Provocarea pe 2014 este sa ne mentinem clientii multumiti, sa atragem noi clienti si, implicit, aprecierea specialistilor din domeniu. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related