4 martie: lansarea primului episod Taclale Publicitare, o emisiune realizata de Funvertising

4 martie: lansarea primului episod Taclale Publicitare, o emisiune realizata de Funvertising

Incepand cu 4 martie, Funvertising va realiza emisiunea online "Taclale publicitare", prin intermediul careia agentia isi propune sa stranga laolalta povestile nemaiauzite ale oamenilor care lucreaza in industria de comunicare, informeaza un comunicat emis de Funvertising. Initiatorul proiectului este Alex Zamfir (Conducator Intreprindere Prestari Servicii Publicitare, Funvertising).

Serialul va putea fi vizionat pe canalul YouTube Funvertising si pe pagina de Facebook a agentiei.

“Brainstorming-ul este o tehnica productiva si, din experienta mea, foarte relaxanta si distractiva. E imposibil ca din mai multe creiere puse la un loc sa nu rezulte niste sinapse spectaculoase. Taclale publicitare e un serial facut pe acelasi principu: oameni super tari din diverse agentii de publicitate pusi impreuna sa vorbeasca despre primul salariu din prima agentie in care au lucrat, despre cum te ajuta publicitatea la agatat sau despre cum ai explica unui extraterestru ce inseamna advertising. E imposibil sa nu rezulte raspunsuri surprinzatoare, hazuri si necazuri si povesti despre care crezi ca erau numai ale unuia, dar care de fapt sunt ale intregii industrii. E imposibil sa nu fie fun!”, a declarat Alex Zamfir.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related