Papusile isi pierd sforile in Micul HAOS

Papusile isi pierd sforile in Micul HAOS

Am aflat de existenta unui Mic HAOS care face papusi dragute prin campania Huawei si Vodafone, ”Vrei sa fii smartphone-ul meu?”, in cadrul careia douazeci de bloggerite au primit cate o papusa creata dupa chipul si asemanarea lor. Asa am ajuns sa vad ce alte papusi frumoase creeaza Micul HAOS, toate insotite de cate o biografie interesanta. Sa v-o prezint pe Redeventa, asa cum o prezinta si Maria, creatoarea papusilor, pe pagina de Facebook a proiectului:  


”Esential la Redeventa e cat de adanca poate sa faca reverenta. Acrobata de profesie, stim ce diferenta e intre o reverenta de 6 si una de 96. La suta. In plus, conteaza elocventa. Dar si frecventa. Consecventa si cadenta. Si, desi este o papusa foarte moale, perfecta atat pentru copiii mai mari de 3 ani cat si pentru adultii care nu se considera "oameni mari", o intereseaza doar experienta, chiar de creste delincventa”.

Am intrebat-o pe Maria mai multe despre acest haos artistic creat din imaginatia ei si am consemnat in continuare.

Maria in Micul HAOS
Persoana din spatele proiectului sunt eu, Maria, in timpul liber studenta la design la Mincu. Design-ul e un joc prin care "timpul liber" imi ocupa toata ziua.

The Big Idea
Acu' vreo 2 ani a iesit prima papusa din sertar. Apoi a cincea, a doua si a douazeci si doua. Cu prima am fost si la munte. Am remarcat ca se pricepea la escaladat. Pianul din casa in care stateam. Era clar! Si papusile au nevoie de independenta. Sunt bucati de materiale. Sociale. Prin cabluri de fibra optica (denumite conventional Micul Haos) am gasit o metoda sa le ajut sa scape de mine. Fiecare papusa seamana cu cineva. Unii sunt anonimi. Pe unii nu i-am vazut niciodata.

De ce Micul si nu Marele HAOS
Am vazut un film. Se numea Micul Haos. Das Kleine Chaos. Trei tineri jefuiesc o tanti. Cu banii se duc la film. Papusile si tinerii au asta in comun.

Tinerii talhari din ”Das Kleine Chaos”

Inspiratia pentru bibliografia papusilor
Televizorul, troleibuzul si tot ce merge pe roti, oameni sau rotite poate fi creditat ca sursa de inspiratie.

Promovare
Proiectul se promoveaza din gura in gura. Si din perete in perete.

Campania ”Vrei sa fii smartphone-ul meu?”
Am colaborat cu Echipa de PR pentru campania asta. Ei au venit cu ideea si m-au intrebat daca pot realiza papusi care vor fi daruite. Ipostazele bloggeritelor care au fost transformate apoi in papusi le-am ales in functie de intuitie. Intuitia ca va iesi o papusa expresiva. A durat cam o saptamana sa fac toate cele 20 de papusi care au fost trimise bloggeritelor. Intensiv. Cel mai greu ce-a fost? Sa fac curatenie dupa.

Ana Morodan trecuta prin filtrul Micul Haos, parte a campaniei ”Vrei sa fii smartphone-ul meu?”. Puteti vedea toate cele 20 de papusi din campanie aici

Colaborari cu alte branduri
Alte branduri. Da. Cea mai importanta colaborare? Cu Medicina pe Paine, care face mancare si o imparte pe unde ajunge. Spre exemplu, asta toamna, la protestele impotriva exploatarii de la Rosia Montana.

Planuri de viitor
Experimente.

Maria in alte proiecte
Trebuie sa stiti despre Familia Offline, spectacol de teatru educational in cadrul proiectului Copiii Migratiei la care am participat ca scenograf in clasa I. A, si v-as arata si site-ul meu: maria.mandea.ro.

Maria si deseneaza; mai multe ilustratii gasiti pe site-ul ei

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related