Wunderman reinterpreteaza trei postere de film intr-o activare online pentru Like it

Wunderman reinterpreteaza trei postere de film intr-o activare online pentru Like it

Cea mai recenta activitate de comunicare a campaniei promotionale ”Love to like it” de pe site-ul Like it.ro a fost o mini-activare pe Facebook, semnata de Wunderman, arata o informare din partea agentiei. Activarea a constat in lansarea pe reteaua de socializare a unei serii de trei postere de film celebre in care locul actorilor era luat de produsele cuprinse in campania promotionala de pe Like it.

”Pornind de la viralitatea imaginilor cu mesaj, in special pe Facebook, ne-am gandit sa atragem atentia asupra promotiei si prin intermediul unor postere de film, nu doar prin texte cu call to action. Am ales in luna dragostei o abordare mai fresh si de aici si ideea celor trei filme (Her, The Notebook si Pretty Woman) care sa aiba legatura cu tehnologia, dar si cu dragostea si care sa ne ajute in comunicarea mesajului nostru: Love to like it... Am personificat cele trei produse aflate in promotie si le-am transformat in actorii principali ai filmelor mentionate mai sus. Efectul intentionat a fost de a scoate din obisnuit promotia si a-i da un twist simplu, dar creativ si amuzant. Posterele care au circulat pe Facebook au fost create doar pentru campania dedicata lunii februarie”, explica ideea strategica si conceptul creativ Alina Dumitru (Group Account Director, Wunderman).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related