Pe langa cei de la Times New Roman, Mega Image mai are multi fani. Printre ei se numara si copiii, care isi insotesc cumintei parintii la cumparaturi doar pentru a trai din nou si din nou momentul in care casiera le inmaneaza pachetelele de cartonase colectionabile. Colectia Mega Image de cartonase cu animale a devenit deja o traditie si prin mainile copiilor au trecut, pe rand "Comorile Oceanelor", "Minunile Planetei", "Lumea Dinozaurilor". Anul acesta este randul "Gradinitei de Animale".
In curand s-a ridicat un prag in calea bucuriei copiilor – dublurile de cartonase. Parintii au facut tot posibilul sa-l treaca, "Face cineva schimb de cartonase Mega Image?" ajungand un topic permanent pe forumurile pentru parinti. Cum lantul de magazine pare sa opereze dupa principiul "Adu-i muntele lui Mahomed", in scurt timp a fost creata o platforma online pentru schimbul de cartonase, pe care copiii puteau intra chiar ei pentru a scapa de dubluri.
Cea mai recenta colectie, "Gradinita de Animale" beneficieaza si ea de o astfel de platforma. Adrian Alexandrescu, Managing Partner la Interactions, agentia care a dezvoltat platforma online de schimb de cartonase, ne-a povestit pe scurt cum se face optimizarea unei astfel de platforme. Pe Adrian il puteti vedea si la Promotions Now 2014, conferinta din seria SMARK KnowHow, unde va vorbi despre ce se poate intampla rau in implementarea unei promotii.
IQads: Ce va cerea, de data aceasta, brief-ul de la Mega Image?
Adrian Alexandrescu: "Gradinita de Animale" marcheaza al 4-lea an consecutiv in care acest tip de campanie este lansat in piata. Ca de obicei, jobul nostru presupune construirea prezentei online si asigurarea platformei online pentru schimbul de cartonase. In decursul celor 4 ani, am facut mici modificari de la an la an, bazate pe learning-urile anterioare, dar mecanica de baza ramane la fel. E ca in fotbal: echipa castigatoare nu se schimba fara un motiv bine intemeiat.
IQads: Ce lectii ati invatat realizand platformele pentru Mega Image si care sunt principalele elemente pe care le-ati imbunatatitit in timp?
Adrian Alexandrescu: De exemplu, de la an la an am invatat ca audienta principala a platformei e constituita de copiii din primii ani de scoala. Asa ca, an de an, am adaptat din ce in ce mai mult design-ul pentru audienta primara si am incercat sa simplificam procedura de schimb.
IQads: Platforma de schimb online nu este prevazuta cu optiunea de logare prin intermediul Facebook. De ce?
Adrian Alexandrescu: Nu folosim optiunea de Facebook login pentru ca multi dintre cei care o folosesc sunt sub varsta la care, teoretic, ar putea detine un cont de Facebook.
IQads: In cazul "Gradinitei de Animale", in ce perioada este platforma activa?
Adrian Alexandrescu: Platforma este activa intre 30 ianuarie si 22 aprilie.
Acum ca am vorbit de ea, aflati ca platforma de schimb de cartonase pentru colectia "Gradinita de Animale” poate fi accesata atat de pe site-ul Mega Image, cat si de pe pagina de Facebook. Mecanismul este cat se poate de simplu: iti faci cont, apoi bifezi, in sectiunea "colectia mea" cartonasele pe care le ai in dublu exemplar. Pentru a gasi un cartonas care lipseste, trebuie sa dai click si sa alegi pe cineva cu care vrei sa faci schimb din lista utilizatorilor care au respectivul cartonas. Contactarea pentru schimb se face intr-un mesaj, in care utilizatorii stabilesc conditiile schimbului.
Iar daca tot am amintit si de Promotions Now 2014, aflati ca pana pe 27 februarie este valabil si un discount de early bird. Get it while it’s hot!