Cif a dat startul campaniei "Cif curata Romania", prin care isi propune sa curete strazile din Romania de mesaje si insemne agresive, care pot influenta intr-un mod negativ buna dezvoltare a copiilor. Campania, creata de McCann Erickson si MRM, se desfasoara la nivel national, in perioada 20 februarie – 30 mai si isi propune inlaturarea mesajelor vulgare, cu potential agresiv sau discriminatoriu de pe strada, pe care le vor semnala locuitorii din toate orasele tarii, arata un comunicate emis de McCann PR.
Campania a debutat cu un documentar teaser, difuzat in mediul online timp de 7 zile, iar spotul TV care prezinta detaliile campaniei si cum se poate implica publicul larg in aceasta, va fi difuzatde statiile TV din tara. Campania Cif va fi sustinuta printr-o comunicare in mediul online, ce va cuprinde video bannere, social media, o aplicatie pentru smart phone-uri si prezenta pe bloguri. Endorserii proiectului sunt Razvan Simion si Eduard Andreianu (CRBL):