Vodafone Romania: Avem un contract pe termen lung cu Ghita Ciobanul

Vodafone Romania: Avem un contract pe termen lung cu Ghita Ciobanul

Vodafone Romania a lansat in 2013 campania "Romanii au initiativa", care este construita in jurul unor personaje reale, care-si spun povestile, explicand modul in care serviciile Vodafone le-au imbunatatit viata. Dintre aceste personaje, cel mai cunoscut este Ghita Ciobanul, iar cel mai recent, Dan Gheorghe, Soferul de TIR. In contextul zvonurilor conform carora Vodafone si-a reziliat contractul cu Ghita Ciobanul din cauza unor fotografii postate de acesta pe contul sau de Facebook, in care aparea alaturi de politicieni romani, i-am intrebat pe reprezentantii companiei de telecomunicatii daca continua colaborarea cu Ghita, dar si in ce directie va merge campania "Romanii au initiativa". Ne-a raspuns Laura Barbu (Brand Director, Vodafone Romania):  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related