Mercedes Benz a lansat un site interactiv care prezinta povestea lui Ryan, un barbat care se trezeste in mijlocul desertului, fara sa-si mai aduca aminte cum a ajuns acolo. Creata sub numele "The Forgotten Roadtrip", intreaga poveste este un pretext pentru a pune in evidenta valorile de brand ale Mercedes GLA 200 CDI 4MATIC (libertatea si pofta de aventura) si pentru a exemplifica atributele masinii: design-ul spotiv, anduranta, spatiul din interiorul autoturismului si siguranta. Calatoria lui Ryan este un exemplu perfect al pozitionarii noului SUV Mercedes, care are si aptitudinile unei masini destinate off-road-ului, si caracteristicile uneia folositoare pentru un stil de viata urban.
Trezit in mijlocul pustietatii, fara sa-si mai aduca aminte cum a ajuns acolo, Ryan porneste intr-o calatorie menita sa-i raspunda la intrebarile "cine sunt?", "cum am ajuns aici?". Povestea e construita din imagini statice, gif-uri si scurte videoclipuri. Vizitatorii site-ului trebuie sa-l ajute pe Ryan sa duca la bun sfarsit cateva actiuni animand o parte dintre imaginile gazduite de site. Asa ajunge personajul principal sa afle cine e fata frumoasa din visele lui, ce cauta o geanta cu bani in portbagajul masinii, de unde a aparut inelul de logodna, cum a ajuns in desert si de ce si-a pierdut memoria. Website-ul arata o calatorie tesuta din flashback-uri, in stilul filmelor lansate de BMW, care lasa suficiente goluri in povestea personajului. Momentele de engagement dintre utilizator si website sunt slabe, vizitatorul neputand sa influenteze in vreun fel modul in care se desfasoara actiunea. Dar platforma are un farmec aparte, pentru care va recomand si voua sa o testati.