Coltisorul Sandrei de pe internet: un blog care vorbeste despre stil personal, in nuante pastelate

Coltisorul Sandrei de pe internet: un blog care vorbeste despre stil personal, in nuante pastelate

In iunie 2012, Sandra Bendre isi alegea identitatea online, stilul si culorile pentru Sandra’s Fashion Corner, un blog de stil personal, dedicat frumosului. Absolventa de Drept, Sandra si-a dat seama usor-usor ca o cariera in moda e mai pe gustul ei: colaborarile cu brandurile nu au intarziat sa apara si, dupa numai doi ani, blogul ei a crescut la peste 9600 de followeri pe Facebook. Despre cum jongleaza intre shooting-uri, proiectele in care e implicata si planurile ei de viitor, ne-a povestit chiar Sandra in cele ce urmeaza:

Primele momente si evolutia blogului
Totul a inceput ca o pasiune pentru tot ce tine de moda si de frumos per ansamblu. Nu am avut un plan de bataie de la bun inceput, totul a venit de la sine si, odata cu trecerea timpului, au parut si aprecierile, evolutia fiind una neasteptat de rapida. Nu stiu daca a existat un punct culminant, care m-a scos din anonimat: cred ca fiecare proiect, fiecare colaboare sau eveniment la care am luat parte au avut un cuvant de spus atat in evolutia mea ca blogger, cat si in cea a blogului.

Pasiunea pentru fashion blogging si viata de zi cu zi
Pasiunea pentru moda a existat mereu, de cand ma stiu mi-au placut hainele si imi amintesc ca imi cheltuiam toti banii pe haine, accesorii si pantofi, evident.  Inainte de a scrie pe blog eram tot eu, exact cum ma vedeti, mereu activa, poate mai mult in offline decat in online, innebunita dupa pantofi si mereu cu dorinta de a face ceva in acest domeniu. Pentru ca am absolvit Facultatea de Drept, mereu apare cate o scanteie de a merge si pe acea latura, insa fashion blogging-ul m-a cucerit definitv. Sunt implicata in diverse proiecte pe segmentul fashion, dezvoltare personala si beauty, iar ca pasiuni design-ul vestimentar primeaza. Iubesc partea de creatie, fie ca vorbim despre rochii cu detalii fine, pantofi care imbina diverse texturi sau design interior.

De la prima cafea pana la ultimul pahar de vin: o zi din viata unui fashion blogger
Imi place la nebunie ceea ce fac chiar daca paharul de vin se transforma, cel mai des, intr-un ceai fierbinte dupa o zi lunga. In rest: shooting-uri si intalniri, alergat dintr-un capat in celalalt al orasului si cateva pagini scrise in agenda. Pe langa toate acestea,  o buna bucata din timpul meu il dedic cititorilor: incerc sa interactionez cat mai mult cu ei si sa le raspund tuturor la intrebari. Fiecare articol necesita o oarecare documentare, asa ca, de cele mai multe ori asa se incheie seara mea, pregatind urmatorul articol.

Spatiul romanesc al modei
Spatiul romanesc al modei are potential si foarte multe de oferit. Consider ca suntem un popor creativ: acest lucru se poate observa si datorita designerilor romani care au dus Romania la un alt nivel. Cu toate astea, tinerii, si nu doar ei, sunt atrasi oarecum de “spiritul de turma”, se ascund sub o identitate “falsa”, purtand haine care nu-i reprezinta - doar pentru ca asa e toata gasca. Public educat…din punct de vedere vestimentar vorbind, cred ca mai avem multe de invatat, insa lipseste vointa mai mult decat orice, acum fie vorba intre noi, bloguri de fashion/streetstyle sunt pe toate gusturile si buzunarele. Asa ca… search search search :)

Particularitatile blogului si stilul personal
Cred ca fiecare fashion blogger este unic in felul sau si exista acel “CV al propriului stil”. Port mereu ce-mi place, ma simt bine in ceea ce port si ma bucura aprecierile si criticile, le consider constructive si de bun augur. Stilul personal…o bomboniera cu diverse jeleuri care mai de care mai colorate, dar tot timpul cu alte arome. Ador jeansii boyfriend si mai nou palariile, cred ca tenisii Converse alb imaculat fac echipa perfecta cu un colier statement verde smarald cu pietre stralucitoare, dar in acelasi timp iubesc tinutele all black si cred in “puterea accesoriilor” care transforma orice tinuta intr-una wow. Imi plac tinutele glam-rock, dar si cele cu aer urban, iar uneori ma simt “EU” intr-o tinuta business-casual.

Cele mai importante momente din 2013
Sunt mandra de intreaga evolutie a blogului si pentru asta vreau sa le multumesc celor care ma sustin. De altfel, sunt mandra ca am fost nominalizata la categoria Best Fashion Blog in cadrul Galei Digital Divas, sa fiu unul dintre cei 12 bloggeri romani in cadrul celui mai fashion calendar din Romania - M Calendar Fashion Icons Tribute, de aparitiile in diverse numere ale unor reviste de moda, dar si de invitatia de a lua parte la Gala Avanpremiere ’13. Una dintre cele mai importante realizari este ca fac parte dintre cei 5 speakeri desemnati sa vorbeasca despre stil personal in cadrul proiectului Fashionality, ajuns la a doua editie. Un alt proiect drag mie a fost cel cu Iulius Mall Cluj, alaturi de Andreea Raicu si cativa bloggeri clujeni. Faptul ca am facut parte din echipa de organizare a unui “altfel de eveniment de frumusete”- Atipic Beauty 2013 supported by Alin Galatescu este, deasemenea, un moment important pentru mine. O frumoasa colaborare la care tin este si cu brandul Ivatherm. As mai mentiona colaborarile cu diversi designeri si magazine online si faptul ca am avut sansa sa cunosc oameni frumosi, care au ceva de spus in acest domeniu. Consider ca toate sansele, colaborarile si usile care mi s-au deschis sunt realizari notabile in calendarul anului 2013.

Investitii
Cred ca cea mai importanta investitie este timpul, mult timp, dedicare si implicare totala, informare si documentare consistenta si, sa nu uitam, un aparat foto bun. Pe langa toate acestea, este foarta importanta imaginea, si cea de fashion blogger, dar si aspectul general al blogului, la care lucrez intens acum. Este adevarat, sunt necesare si anumite investitii financiare, dar daca exista dragoste si pasiune, totul merge struna.

Oportunitati de monetizare
Odata cu timpul apar si anumite satisfactii financiare. Exista mai multe posibilitati, insa acestea se stabilesc de comun acord cu colaboratorii.

Colaborarile cu brandurile si best practices
Blogul nu are inca doi ani de existenta, insa sunt incantata sa spun ca am colaborat cu diverse branduri atat din Romania, cat si din strainatate. Aceste colaborari iti dau sansa sa te evaluezi, sa iti dai seama de potentialul tau si mai ales de faptul ca munca ta este apreciata. Din fiecare am avut ceva de invatat, fiind personalizate in functie de stilul pe care eu il abordez, oferindu-mi-se sansa sa imi pun amprenta intr-o oarecare masura sau total asupra acelei colaborari.

Relatia dintre fashion blogger si brand trebuie sa fie bazata pe incredere: in primul rand, increderea in potentialul tau ca blogger, acordata de cel care vine cu propunerea. Este important, de altfel, sa promovezi ceea ce te reprezinta, sa existe sinceritate de ambele parti si, mai presus de orice, o comunicare excelenta, care va aduce reusita acelui proiect. Stabilirea de la inceput a detaliilor, dorintelor si asteptarilor este un punct care trebuie atins. Ca blogger, este foarte important sa respecti deadline-urile pe care le stabilesti la inceput cu brandul. Consider ca trebuie sa se pastreseze acea nota de formalitate in orice discutie pe care bloggerul o are cu un anumit potential colaborator.

Promovare
Stim cu totii ca Facebook-ul este un fenomen, orice cauti sau pe oricine cauti acolo gasesti :). Pe langa Facebook, activez pe Instagram, Pinterest, Chictopia, Lookbook si alte platforme internationale de fashion. Incerc sa nu ratez niciun eveniment chiar daca nu are ca destinatie directa “Fashion-ul”, iubesc targurile vintage dar si workshop-urile de beauty si styling care fac echipa perfecta cu cele de dezvoltare personala si profesionala.  Cred ca multi cititori ajung intamplator pe blog dupa un search pe Google.ro si asta nu poate decat sa ma bucure.

Cititorii Sandrei
Cei care ma urmaresc sunt cei datorita carora blogul a avut o ascensiune frumoasa. Imi dau mereu energie, ma fac sa zambesc si ma inspira. Cred ca media de varsta este undeva intre 19-45 ani si asta nu poate decat sa ma bucure. Imi fac ziua mai frumoasa atunci cand imi trimit mesaje cu paginile revistelor in care am aparut, felicitandu-ma, cand primesc tag-uri pe Instagram cu o tinuta inspirata din cele pe care le-am purtat sau cand intamplator ma intalnesc cu cititoarele mele in mall si stam la povesti chiar daca e pentru prima data cand interactionam in offline.

Proiecte actuale
Anul 2014 se anunta unul plin de evenimente si proiecte frumoase. Am fost desemnata blogger oficial in cadrul conferintei de business feminin “The Woman 2014”, care este la a III-a editie, iar acest lucru nu poate decat sa ma bucure peste masura. Cateva surprize se anunta si alaturi de cei de la Ivatherm. De altfel, mai am cateva proiecte personale, care sunt supriza momentan.

Planuri de viitor
Sa fiu sanatoasa in primul, sa am aripi sa zbor (hehe as vrea eu). Bineinteles ca una dintre cele mai mari dorinte este ca blogul sa evolueze, sa urce tot mai multe trepte, sa muncesc si sa ma dedic total, la fel ca si pana acum, pentru a face posibila realizarea tuturor proiectelor notate in agenda pentru anul 2014.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related