Heineken desfasoara prima campanie din Romania in Samsung Smart TV

Heineken desfasoara prima campanie din Romania in Samsung Smart TV

Heineken este primul brand din Romania care va desfasura o campanie in Smart Hub-ul Samsung, un dashboard specific Smart TV-urilor, care permite utilizatorilor sa acceseze o retea de aplicatii si setari ale televizorului, odata ce dispozitivul este conectat la internet. Tehnologia este testata in Romania de ThinkDigital.

Campania Heineken a inceput luni, pe 17 februarie si este realizata cu sprijinul Starcom. Proiectul va avea mai multe etape, urmatoarea faza implicand un landing page special controlat, via telecomanda, in browser-ul televizorului.

Dragos Stanca (Managing Partner, ThinkDigital Romania) a postat pe blogul sau o demonstratie a modului in care functioneaza campania in Smart Hub-ul Samsung:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related