Baietii de la #nimicnou au acest obicei sa faca un tur al internetilor din .ro si sa aleaga pentru noi, procrastinatorii, crema bizareriilor din online: de la articole cu titluri senzationale si nonsubiecte pana la videoclipuri in care protagonistii par sub influenta unor substantele fabricate in niste laboratoare ilegale. Episoadele sunt produse de oamenii de la Sector 7 si prezentate de Claudiu Teohari (Teo, stand-up comedian, fost trupa Deko), care are grija sa umple cu glume tranzitiile intre clipuri si articole si care a facut sa intre in istoria internauta zicala "Ar putea fi o coincidenta. Ar putea fi". Pana acum au fost produse 13 episoade Nimic nou, ultimul ignorand numarul ghinionist sub semnul caruia a fost produs si devenind, din punctul meu de vedere, cel mai bun de pana acum. Ceva "fin, ca scrotul de delfin", cum au spus-o chiar ei cand au lansat videoclipul.
Produsul media Nimic nou si Balada lui Cosmin
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: