Baietii de la #nimicnou au acest obicei sa faca un tur al internetilor din .ro si sa aleaga pentru noi, procrastinatorii, crema bizareriilor din online: de la articole cu titluri senzationale si nonsubiecte pana la videoclipuri in care protagonistii par sub influenta unor substantele fabricate in niste laboratoare ilegale. Episoadele sunt produse de oamenii de la Sector 7 si prezentate de Claudiu Teohari (Teo, stand-up comedian, fost trupa Deko), care are grija sa umple cu glume tranzitiile intre clipuri si articole si care a facut sa intre in istoria internauta zicala "Ar putea fi o coincidenta. Ar putea fi". Pana acum au fost produse 13 episoade Nimic nou, ultimul ignorand numarul ghinionist sub semnul caruia a fost produs si devenind, din punctul meu de vedere, cel mai bun de pana acum. Ceva "fin, ca scrotul de delfin", cum au spus-o chiar ei cand au lansat videoclipul.
Episodul contine referinte la cateva dintre viralele care au circulat online in ultima vreme, cum ar fi "cutremurul cosmogonic" al potentialului europarlamentar roman, reclama Ministerului Sanatatii din Republica Moldova in care ti se spune sa te lepezi de fumat, rugaciunea pentru desfundarea tevilor spusa de Tinerii de la Scoala Biblica Cristos pentru Romania. Dar episodul atinge nivelul epic pe la minutul 5:51, cand incepe "Balada lui Cosmin", o piesa in care un follower al emisiunii devine centrul unui discurs laudativ in versuri, interpretat de Smiley featuring Deliric. Versurile te prind repede "Gaseste-l pe Cosmin, zburati spre fericire/ Hai pierde-te-n Cosmin, noi i-am promis iubire. Si sex, sex. Mult sex".
Cand Teo anunta "Balada lui Cosmin" asteptarea mea a fost ca baietii sa prezinte un cover care reinterpreteaza o piesa a lui Smiley. La capitolul fidelizarea publicului, cei de la Nimic nou ating un scor de over 9000 pentru: colaborarea cu Smiley, interventia lui Deliric, delicioasa autoironie a amandurora si prezenta lui Cosmin, care si-a intrat perfect in rol. Din seara lui 11 februarie si pana astazi, episodul Nimic nou a ajuns la aproape 85.000 de vizualizari pe YouTube. Potrivit lui Dragos Stanca (Managing Partner, ThinkDigital – regia care vinde spatiu media pentru Nimic nou), emisiunea are acces la mai multe tipuri de publicuri: cei 60.000 de abonati de pe canalul YouTube al emisiunii, cei 25.000 de abonati de pe canalul Sector 7, cei 12.000 de fani Facebook ai Nimic nou, cei 25.000 de fani Facebook ai lui Sergiu Floroaia.
Ca produs media, Nimic nou e flexibil. Am vorbit si cu Andrei Ursuleanu (Sales, ThinkDigital) despre posibilitatea de asociere a brandurilor cu emisiunea, avand in vedere caracterul zeflemitor al continutului. "Clientii care se potrivesc trebuie sa fie in primul rand interesati de video-arta creativa si campanii in care nu masoara performantele unui clip doar in click-uri si afisari si inteleg si puternicele avantaje ale asocierilor cu productii (zicem noi) de succes, oameni creativi si comunitatile natural formate pe canalele de comunicare Sector 7".
Pana acum, emisiunea nu s-a asociat cu nici un brand comercial a avut product placement cu tricourile No Eye Patch si un concurs sponsorizat de Neumarkt (mi se sopteste in casca), dar e interesant de urmarit care dintre celelalte branduri de pe piata romaneasca s-ar potrivi continutului Nimic nou. Din punct de vedere al produsului de media, emisiunea este inca la inceput. Dar daca asta a fost o campanie de promovare a lui Cosmin cu ocazia Valentine's Day, chapeau. Cosmin o sa fie cel mai fierbinte produs al anului.
Fetelor, pe Cosmin il gasiti aici.