Daca pana acum n-ati testat Flappy Bird, jocul pentru iOS si Android care a facut inconjurul internetilor pe un val de nebunie, e prea tarziu. Dong Nguyen, creatorul lui, l-a facut deja indisponibil pe Google Play si iTunes si tot ce a ramas in urma lui au fost lacrimile uscate ale celor care n-au apucat sa vada inca "ce e cu jocul asta". Flappy Bird se baza pe un principiu destul de simplu: jucatorul trebuia sa fie apese pe ecran ca sa ghideze o pasare pixelata printr-o increngatura de tevi, decupate parca din Mario, din anii '90. Jocul a generat rapid isterie pentru ca, desi simplist, parea sa fie suficient de greu de castigat. Flappy Bird a dat nastere la atat de multa pasiune incat au aparut deja tutoriale cu moduri in care sistemul jocului poate fi batut (cel mai amuzant fiind asta). Dupa retragerea Flappy Bird de pe piata, telefoanele care aveau jocul instalat au inceput sa se vanda cu 100.000 de dolari pe eBay. Si nici cu ofertele de pe Mercador nu e de joaca. Online, au inceput sa se creeze replici ale jocului pentru impatimitii Flappy Bird.
Publicis Bucuresti a profitat de toata slabiciunea utilizatorilor de smartphone pentru jocul asta pentru a crea o reclama desteapta pentru Renault Twingo. Folosind o captura din jocul Flappy Bird, publicitarii de la Publicis au inlocuit pasarea care se incapatana sa nu te lase sa castigi cu un Renault Twingo, caruia i-au spus "Cea mai agila masina din segmentul ei". Trebuie sa subliniez si scorul fabulos pe care Renault Twingo a reusit sa-l obtina la Flappy Bird. Nu stiu cat au jucat ei ca sa adune 180 de puncte, dar eu am abandonat, epuizata, la 5.